نظم دادن صفحه فرود برای طراحی سایت بهتر ونرخ تبدیل بالاتر

آموزش وبسایت

Organizing the landing page for better website design and higher conversion rate
مقدمه:

همانطور که در اینترنت مرور می کنید و مانور می دهید، همیشه از صفحات فرود بازدید می کنید. یک صفحه فرود می تواند صفحه تعیین شده ای باشد که هنگام کلیک بر روی یک تبلیغ به آن منتقل می شوید.

همچنین می‌تواند صفحه‌ای باشد که از دکمه فراخوانی برای اقدام پیروی می‌کند یا به عنوان صفحه اصلی یک وب‌سایت عمل می‌کند. صرف نظر از اینکه چگونه در یک صفحه فرود فرود می آیید،

هدف آن تشویق شما به تبدیل شدن به لید یا مشتری است. به همین دلیل، صفحات فرود اجزای منحصر به فرد استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار هستند.

Customer attraction

عنوان مقاله امروز آموزش وب سایت:

نظم دادن صفحه فرود برای طراحی سایت بهتر ونرخ تبدیل بالاتر

سرفصل ها:
  • صفحه فرود چیست؟
  • چرا به صفحه فرود نیاز دارید؟
  •  Clear hero تاثیر خوبی می گذارد
  •  کپی کوتاه به اصل مطلب می رسد
  •  شما چیزی را که نمی خواهید به دست نمی آورید
  • مسیر خرید را پاک کنید

صفحه فرود چیست؟

صفحه فرود یک صفحه وب سایت با هدف خاصی است . هدف یک صفحه فرود تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ است. در حالی که انواع بسیاری از صفحات فرود وجود دارد، هدف یکسان است.دریافت سرنخ بیشتر. صفحات فرود حاوی فرم‌هایی هستند که از بازدیدکنندگان اطلاعات تماس خود را در ازای چیزی ارزشمند می‌خواهند که در غیر این صورت به عنوان پیشنهاد شناخته می‌شود.

نکته ی مهم :

اکنون به این فکر کنید که چقدر از اطلاعات شخصی خود محافظت می کنید. چه چیزی باعث می شود شخصی بخواهد اطلاعات تماس خود را از طریق اینترنت واگذار کند؟

خوب، اینجاست که بهترین روش‌های صفحه فرود وارد می‌شوند. یک صفحه فرود هدف‌مند و خوش‌ساخت با فرمت جامد و کپی صوتی تقریباً هر کسی را وادار می‌کند اطلاعات خود را ارسال کند.

 چرا به صفحه فرود نیاز دارید؟

1-  چرا یک صفحه ویژه ایجاد می کنید تا افراد فرم را پر کنند؟

2- چرا فقط از صفحه اصلی یا صفحه درباره خود استفاده نمی کنید؟

سوالات عالی پس از خواندن این مقاله، احتمالاً می‌توانید خودتان به این سؤالات پاسخ دهید، اما پاسخ کوتاه این است:

صفحه فرود با حذف ناوبری، پیوندهای رقابتی و گزینه‌های جایگزین، حواس‌پرتی را از بین می‌برد. تا توجه بی‌نظیر بازدیدکننده‌تان را به خود جلب کنید.

و توجه کامل به این معنی است که می توانید بازدیدکننده خود را به جایی که می خواهید بروند راهنمایی کنید، یعنی به فرم سرنخ خود.

در مجموع، صفحات فرود به طور خاص برای ایجاد تبدیل طراحی شده اند. اکنون که اهمیت آنها را درک کرده اید، بیایید بهترین شیوه های صفحه فرود را پوشش دهیم تا مطمئن شویم صفحات شما برای تبدیل تنظیم شده اند.

نظم دادن صفحه فرود برای طراحی سایت بهتر ونرخ تبدیل بالاتر

وقتی صحبت از بهبود معیارهای کمپین صفحه فرود می شود، هیچ ترفند جادویی وجود ندارد. قطعا یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد. با این حال، با استراتژی UX مناسب، راه اندازی صفحات فرود برای موفقیت بسیار آسان تر است. در اینجا، ما چهار مفهوم UX را بررسی می کنیم که حول محور decluttering و مستقیم بودن متمرکز هستند.

 Clear hero تاثیر خوبی می گذارد

اولین برداشت مهم است! داشتن یک هدر بدون درهم و برهم ضروری است. من طرفدار زیادی از صفحه اصلی بازطراحی شده Slack نیستم. چرا؟ چون خیلی چیزها در جریان است! ناوبری کامل، دو دکمه CTA، کپی افست – که عالی به نظر می رسد اما خواندن آن سخت است. ناگفته نماند تصاویر در حال چرخش.

در حالی که کولتیو رویکردی تقریبا مخالف دارد. قهرمان به لطف انتخاب رنگ و تایپوگرافی جسور است و تصاویر بریده شده چشمان شما را  و انگشت روی ماوس را به حرکت سوق می دهند. کپی در اینجا مختصر است.

یک قهرمان تقریباً حداقلی دیگر در صفحه اصلی One Medical یافت می شود. بیانیه می دهد. برندسازی کلی عالی است. ناوبری هم شما را اذیت نمی کند. آنها یک CTA برجسته و یک ثانویه برای بازار هدف دوم دارند. به خوبی اجرا شده است در آخر، بیایید نگاهی به Pyrismic بیندازیم. کپی و CTA در یک مکان تا انتهای سمت چپ نگهداری می شوند. کوتاه، شیرین، و هدفمند. گرافیک‌ها مانع خوانایی بازدیدکننده نمی‌شوند، که درک آنچه Pyrismic را برای بازدیدکنندگان جدید آسان‌تر می‌کند.

 کپی کوتاه به اصل مطلب می رسد

بیشتر مردم از خواندن پاراگراف روی پاراگراف به صورت آنلاین هیجان‌زده نیستند. این به دو دلیل اهمیت دارد. اغلب، افراد تنها پس از 15 ثانیه از حضور در یک صفحه وب سایت را ترک می کنند. این بدان معنی است که طراحی باید به سرعت به این نکته اشاره کند! در غیر این صورت برتری از دست می رود. نرخ تبدیل پایین می ماند اما نرخ پرش بالا می ماند.

هر بخش از صفحه فرود Flexbe دارای دو جزء است. یک تصویر بزرگ و کمی کپی. به هم ریختگی بسیار کمی در اطراف CTA ها وجود دارد. (اطلاعات بیشتر در مورد CTA در بخش بعدی.) همین امر در مورد صفحه فرود برای Bitcharge نیز صادق است.

اگرچه نسخه پشتیبان کمی طولانی به نظر می رسد، در کل سرصفحه ها کوتاه هستند. در زیر قهرمان، هر سرصفحه از سه کلمه کوتاه تشکیل شده است. در مورد مختصر صحبت کنید.

همین امر در صفحه فرود Finery نیز صادق است. تایپوگرافی بزرگتر، نازکتر و جادارتر است. خواندن آن، حداقل، آسان است.  طراحی به تصاویر برنامه آنها اجازه می‌دهد تا حد زیادی “صحبت” کنند، که نیاز به کپی بسیار کمی دارد

 شما چیزی را که نمی خواهید به دست نمی آورید

داشتن یک سوال واضح از طریق CTA بسیار مهم است. اگر به درستی سؤال نمی‌کنید، این یک امتیاز از دست رفته است. برای دریافت بهترین نتایج در مورد نرخ تبدیل (و سایر معیارها)، یک CTA باید در مکان مناسب با درخواست مناسب نشان داده شود.

واقعاً مایه تاسف است که صفحه فرود برای انسانها CTAهای بیشتری ندارد. فقط دو تا در کل صفحه وجود دارد. آنها در مجموع هفت بخش دارند که دو بخش آن دارای یک دکمه بزرگ CTA هستند. بخش سوم – “طراحی بدنه انسان” – دارای یک لینک متنی کوچک برای نسخه نمایشی است که به وضوح قابل مشاهده نیست. در بخش های باقی مانده نیز فرصتی از دست رفته است. بخش هایی که مزایای استفاده از کتابخانه خود را توضیح می دهند می توانند از CTA بهره مند شوند.

جزئیات، یک فریم ورک Sketch با استفاده از CTA های متنوع بسته به زمینه قرارگیری دکمه ها کار بسیار خوبی انجام می دهد. در قهرمان، آنها دو CTA دارند – برای شروع و انجام یک پیش نمایش کامل. پایین تر، آنها یک CTA برای افرادی دارند که عاشق استفاده از Sketch Cloud هستند – “پیش نمایش در Sketch Cloud”. در آخر، در فوتر، آنها درخواست خرید می‌کنند و یک CTA دوم برای افرادی که هنوز علاقه‌مند نیستند دارند.

اطلاعات بیشتر:

چرا طراحی وب سایت شرکت آراز پردازش کیا

پس از امتحان کردن فریم ورک، احتمال بیشتری وجود دارد که شخصی تبدیل کند، که منطقی است که یک CTA ثانویه برای دانلود نسخه نمایشی قرار دهد. هر دو مخاطب را جذب می کند. Dream Support، یک برنامه خدمات مشتری، دارای یک CTA “تماس با ما” در ناوبری ثابت است. همیشه حضور دارد؛ همچنین در قهرمان. آنها CTA دیگری در اواسط راه دارند که بازدیدکنندگان را ترغیب می کند تا آنها را به صورت رایگان امتحان کنند.

در پایین صفحه فرود یک CTA نهایی “بیایید شروع کنیم” وجود دارد. این منطقی است زیرا در این مرحله یک نفر تمام راه را به پایین پیمایش کرده است و ممکن است برنده شده باشد.

CTA ها مهم نیست که چه شکل یا فرمتی داشته باشند. البته تا زمانی که قابل مشاهده باشند. زیرا بازدیدکننده را راهنمایی می کند تا اقدامی انجام دهد. بدون CTA های خوب فکر شده که درخواست فروش یا تبدیل دیگر را دارند، برای بازدیدکنندگان بن بست است. 

مسیر خرید را پاک کنید

Unbouce صفحه فرود را اینگونه تعریف می کند: «یک صفحه وب مستقل که به طور خاص برای اهداف بازاریابی یا کمپین تبلیغاتی ایجاد شده است». به این معنی که یک هدف منحصر به فرد مانند فروش یک محصول، وبینار یا خدمات دارد. این همچنین به این معنی است که مسیر تبدیل را نمی توان با چیزهای دیگر، به ویژه تبلیغات اضافی، پنهان کرد.

بیایید در مورد صفحه اصلی کارت زرد صحبت کنیم. این یک مثال مرتبط است زیرا آنها یک محصول واحد را می فروشند. با این حال آنها دو CTA کاملاً متفاوت دارند. یکی برای اشتراک  مشخص نیست که از نظر کارت ارز دیجیتال چه معنایی دارد . و یکی برای پیدا کردن فروشگاهی در نزدیکی شما. در پایین صفحه، سه CTA مختلف وجود دارد.یکی برای یافتن نزدیکترین فروشگاه، درست در کنار فرم تماس و گزینه اشتراک

خبر ویژه:
(متخصصان شرکت ما تصمیم دارن تا خود شما برای خود به راحتی سایت فروشگاهی طراحی کنید برای یادگیری، سری آموزش های روز های چهارشنبه با عنوان وردپرس دنبال کنید)

آموزش گام به گام طراحی وبسایت فروشگاهی

بیایید نگاهی به برخی از صفحات فرود بیاندازیم که این کار را به درستی انجام می دهند. تئوری قمری تقویم قمری چاپ شده را می فروشد. هیچ پیوندی در صفحه وجود ندارد، به جز برخی از CTA ها. صفحه فرود کوتاه و دقیق است. تصاویری از تقویم را روی دیوارها نشان می دهد. تنها و تنها هدف این صفحه فرود، ترغیب مردم به خرید تقویم است. مستقیم است بدون حواس پرتی است. آنها از کسی نمی خواهند که برای به روز رسانی ایمیل ثبت نام کند یا یک وبلاگ را بررسی کند.

همین امر در مورد صفحه فرود Blinkist نیز صادق است. همه چیز در مورد شروع یک آزمایش رایگان است. چیزی که بیشتر از همه در مورد این مثال دوست دارم این است که آنها یک پنجره بازشو دارند که به کمپین وفادار می ماند. از بازدیدکنندگان می‌خواهد که یک آدرس ایمیل برای ایجاد یک حساب کاربری برای شروع آزمایشی رایگان، که حدس زدید، وارد کنند. تمرکز واضح است، و همچنین مسیر تبدیل بازدیدکنندگان مشخص است.

سخن پایانی

استراتژی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آنها برای بهبود نرخ تبدیل و معیارها در صفحات فرود استفاده کرد. ارائه یک پیشنهاد واضح و بدون حواس پرتی اولین قدم فوق العاده است. این کمک می کند تا درهم و برهمی را که می تواند مانع تبدیل یک سرنخ شود، حذف کنید، که به بهترین استفاده از ترافیک ورودی شما کمک می کند.

برگرفته از :

https://designmodo.com

https://blog.hubspot.com

ادامه دارد………

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =