چرا باید وبسایت داشته باشیم؟!

فنآوری

طراحی سایت

زمان مطالعه این مقاله : ۳ دقیقه

ابزار وب سایت ها؟!

در دنیای مدرن وب سایت ها تنها ابزار بازاریابی هستند. وب سایت ها امروز برابر هستند با کسب و کارهای سنتی و فیزیکی با بیش از 3 میلیارد کاربر در سراسر جهان.

برای مثال وقتی می خواهید درباره یک شرکت اطلاعات بیشتری بدست بیاوریم. در موتور جستجو گر گوگل آن را جستجو کرده و در نهایت به یک وب سایت متصل خواهید شد. همچنین برای محصولات و سایر خدمات از کتاب گرفته تا قطعات خودرو و یا حتی دارو این فرآیند هر روزه توسط میلیون ها کاربر تکرار می شود.

امروزه دیگر وب سایت یک ابزار تجمّلی برای کسب و کار نیست. بلکه امروز وب سایت گاه از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر است.

دیگر با مشکلات زندگی پر سرعت امروزه پاساژ گردی ها هم جای خود را به وب گردی داده اند. کسب و کار ها برای برقرار کردن ارتباط دیگر به سراغ آگهی های روزنامه نمی روند. بلکه بسوی موتور های جستجوی اینترنت مانند گوگل هدایت شده اند برای راحتی و سرعت بیشتر و جذابیت!

اهمیت داشتن وب سایت

web-design

این مقاله مقدمه ای است بر اهمیت داشتن وب سایت در هر سایز و برای هر نوع کسب و کار.

اگر در این دوران شما یک وب سایت خوب ندارید عملا بخش زیادی از بازار شما را به عنوان گزینه ایی جدی برای خرید های خود در نظر نمی گیرند.

من شخصا خود برای یک خرید خوب، شرکت ها و فراهم کنندگان خدماتی را که وب سایت ندارند را هم بررسی می کنم اما نداشتن وب سایت می تواند نشانه ای از حرفه ای نبودن در مدیریت آن کسب و کار به نظر بیاید.

تصور کنید شما برای تعطیلات می خواهید از خدمات یک شرکت توریستی استفاده کنید. در گذشته بنر ها در پیاده رو ها و یا تابلو های شرکت معرف خدمات بودند. و امروز وب سایت ها شما را به تعداد بیشتری مشتری بالقوه معرفی می کند.

تبلیغاتی چون تراکت جای خود را به تبلیغات شبکه های مجازی داده اند. حتی اگر شما از تبلیغات شبکه های مجازی استفاده کنید داشتن یک وب سایت چون داشتن محل فیزیکی شرکت به شما مشروعیت و امکان در دسترس بودن بیشتری می دهد.

1 نظر در “چرا باید وبسایت داشته باشیم؟!

  1. علیرضا گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =