الگوریتم اینستاگرام 2021 برای فید

اینستاگرام

مقدمه

وقت بخیر همگی همراهان گرامی. قصد داریم تو این مطلب یک ترفند کاربردی اینستاگرام رو براتون توضیح بدیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

چند ترفند کاربردی اینستاگرامی

سه ترفند کاربردی اینستاگرامی

معرفی ترفند های جدید اینستاگرامی

الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ برای فید

5ec49b667a4c6450daa0f6e4_Best instagram planning apps

اگر می‌خواهید الگوریتم جدید اینستاگرام را شکست بدهید، ابتدا باید بدانید این الگوریتم برچه اساس کار می‌کند. در اینجا چند نکته مهم درباره الگوریتم اینستاگرام را ذکر می‌کنیم.

الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ تغییرات چندانی نسبت به سال ۲۰۲۰ نداشته است. با این وجود، دانستن مواردی که اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ به آن‌ها اهمیت می‌دهد. به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با این شبکه اجتماعی کار کنید.

به گفته سایت later قوانین اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ به ترتیب به موارد زیر اهمیت می‌دهند و بر اساس آن‌ها میزان موفقیت یک پیج اینستاگرامی را می‌سنجند:

 علاقه:

الگوریتم اینستاگرام پیش‌بینی می‌کند که شما چقدر به محتوای یک پست اهمیت می‌دهید.

این که چه کسانی را فالو می‌کنید و چه مطالبی را لایک می‌کنید بر ترتیب نشان دادن پست‌ها در فید اهمیت دارد. اینستاگرام تلاش می‌کند حدس بزند شما چه مطالبی را می‌پسندید و همان‌ها را در بالای فید به شما نشان می‌دهد.

به عبارتی، ترتیبی که پست‌ها در اینستاگرام چیده می‌شوند برآیندی از رفتارهای گذشته شما در این شبکه اجتماعی است. کسانی که با آن‌ها در ارتباطید، محتواهایشان را بیشتر لایک می‌کنید، شما را در پست‌ها بیشتر تگ می‌کنند. و نوع پست‌هایی که با آن‌ها تعامل دارید در این مورد موثر هستند.

نوع اکانت‌هایی که دنبال می‌کنید، پست‌هایی که لایک، سِیو یا شِیر می‌کنید یا زیر آن‌ها کامنت می‌گذارید برای الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ مهم است.

در واقع اینستاگرام سعی می‌کند بفهمد شما بیشتر از هرچیز به چه محتوایی علاقه دارید و آن را بالاتر از بقیه محتواها در فید به شما نمایش می‌دهد.

از طرف دیگر، اینستاگرام براساس نوع تعاملی که شما با پست‌ها دارید محاسبه می‌کند که میزان علاقه شما به آن موضوع چقدر است. به عبارتی، در جدیدترین قوانین اینستاگرام انواع تعامل‌ها «وزن» دارند.

براساس الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ تعامل چگونه محاسبه می‌شود؟

برای عکس‌ها، کامنت، شِیر و لایک مهم‌ترین فاکتورهای اندازه‌گیری تعامل محسوب می‌شوند. هرچند به خاطر این که اینستاگرام بیش از یک سال است که تعداد لایک‌ها را پنهان می‌کند.

گزینه سِیو را می‌توانید جایگزین لایک حساب کنید.

برای ویدیوها گزینه view اهمیت خاصی پیدا می‌کند.

دانستن اهمیت این فاکتورها کمک می‌کند تا بدانید طراحی پست‌ها و کپشن‌ها را به چه شکلی انجام بدهید و مخاطب را به انجام کدام یک از این تعامل‌ها بیشتر تشویق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − ده =