جدیدترین و آخرین اخبار فناوری

فنآوری

جدیدترین و آخرین اخبار فناوری

اینستاگرام در آستانه حضور در سنا از ویژگی‌هایی برای ایمنی نوجوانان رونمایی کرد.

telegram-instagram-follow-group

‌🔸شاید مهم‌ترین خبری که در پست ویژه آدام موسری در وبلاگ فیسبوک اعلام شده. برنامه‌ریزی برای عرضه کنترل‌های جدید والدین در ماه مارس باشد.

این قابلیت‌ها به والدین اجازه می‌دهند مدت زمان حضور فرزندان در اینستاگرام را ببینند. و در صورت نیاز مقدار مجاز آن را محدود کنند.

🔸به‌علاوه، گزینه‌ای در اختیار نوجوانان قرار داده می‌شود تا در صورتی که یک کاربر را گزارش کردند، امکان اطلاع‌رسانی به والدین را داشته باشند.

استفاده از این امکانات اختیاری است.

🔸ویژگی جدید بعدی که قبلا معرفی شده بود Take a Break نام دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد. پس از هر ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه به خودشان یادآوری کنند که باید کمی از اینستاگرام فاصله داشته باشند.

ترکیب رنگ‌ و حافظه سری گلکسی S۲۲ پیش از رونمایی رسمی فاش شد.

🔸سامسونگ برای عرضه سری گلکسی S۲۲ آماده می‌شود و احتمالا اواخر بهمن ماه شاهد معرفی این سری خواهیم بود. ظاهرا گوشی‌های جدید در چهار ترکیب رنگ طلایی، صورتی، سبز و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.
🔸در بالاترین مدل شاهد ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در نسخه استاندارد خواهیم بود. همچنین رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه هم در دسترس خواهد بود.
🔸علاوه بر رنگ‌ پرچمداران جدید سامسونگ، گزارشی جدید به نام گلکسی S۲۲ نوت اشاره دارد. ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم دارند به جای نام اولترا از نوت استفاده کنند و این سری را احیا کنند.

نتفلیکس در ایران ۹ میلیون کاربر دارد؟

🔹امروز نتفلیکس کمپانی آمریکایی یکی از این غول‌های جهانی تولید فیلم و سریال با مخاطب بالفعل بالاتر از ۲۰۰ میلیون نفر نه تنها پیشتاز عرصه سرگرمی است که می‌تواند امپراطوری خود را فراتر از مرزهای جغرافیایی پیش ببرد و با نمایندگی خود در کشورهای مختلف به سریال سازی در نقاط مختلف دنیا اقدام می‌کند.

🔹تا آنجا که یک سریال کره‌ای که به گفته بسیاری از منتقدان از استانداردهای پایین فیلمسازی برخوردار است توانست رکورددار محصولات این سرویس شود و به مخاطبی بالاتر از صد میلیون دست پیدا کند.

🔹سرویسی که به استناد داده‌های ساترا در خود ایران و از طریق محاسبه از دو بستر ایرانی ِ عرضه اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارها حدود ۹ میلیون «نصب فعال» داشته است .

🔹 البته به گفته ساترا به دلیل اینکه این سرویس در ایران فیلتر است استفاده از آن به وی پی ان نیاز دارد که از ۲ طریق «خرید اکانت اختصاصی» و «خرید اکانت اشتراکی بین ۵ نفر» نیز اشتراک سرویس نتفلیکس خریداری می‌شود.

سامسونگ ظاهرا روی توسعه ساعت هوشمند رول شونده کار می‌‌کند.

🔹طبق توضیحات ارائه شده در پتنت جدبد سامسونگ، این ساعت طراحی دایره‌ای معمولی این دستگاه‌ها را حفظ خواهد کرد. اما اگر کاربران به نمایشگر بزرگتری نیاز داشته باشند می‌توانند آن را به صورت عمودی باز و گسترش دهند.

با این وجود صفحه ساعت به مقدار قابل توجهی (حدود ۴۰ درصد) فضای بیشتری خواهد داشت.

🔹در تصاویر پتنت سامسونگ، همچنین ویژگی جالب دیگری درباره این ساعت هوشمند دیده می‌شود. ظاهرا زمانی که دو قاب اصلی آن از یکدیگر جدا می‌شوند، دوربینی درست در وسط ساعت ظاهر خواهند شد. با این وجود می‌توان گفت که ساعت هوشمند سامسونگ از یک دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

برگرفته از :

کانال تکنولوژی و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =