دانلود رایگان افزونه WP Mail SMTP Pro 3.1.0

وردپرس

وردپرس-مارکینگ-برای-افزونه-ارسال-ایمیل-وردپرس3.1.0

دانلود رایگان افزونه WP Mail SMTP Pro

افزونه WP Mail SMTP Pro یک افزونه وردپرس مارکینگ برای افزونه ارسال ایمیل وردپرس است. اگر یک وب سایت وردپرسی دارید، حتماً تا به حال با مشکل ارسال نشدن ایمیل در وردپرس مواجه شده اید! وردپرس در حالت پیش فرض از مشخصات سروری که سایت روی آن میزبانی می شود، برای ارسال ایمیل به کاربران استفاده می کند.

قیمت این افزونه ۳۹ هزار تومان می باشد که ما به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دادیم.

say-hello-to-wp-mail-smtp-pro-625x328

گاهی اوقات آن سرور توسط سرویس دهنده های ایمیل مسدود شده اند و همین مسئله منجر به عدم ارسال ایمیل یا اسپم شدن آن می شود. برخی ایمیل های ارسالی برای کاربران اهمیت بسیار بالایی دارند و اگر به دست کاربران نرسند. ممکن است مشکلاتی را برای کاربران و در نهایت کسب و کار شما به وجود بیاورد.

ویژگی های افزونه SMTP وردپرس

این پلاگین قابلیت های زیادی در اختیار شما قرار می دهد. نسخه تجاری آن، قابلیت های بیشتری دارد. بنابراین با وجود آن که نسخه حرفه ای برای شما هزینه دارد، اما این نسخه به صورت اختصاصی از آراز پردازش کیا در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد. در این بخش می خواهیم به بررسی کامل قابلیت های این پلاگین حرفه ای بپردازیم تا ببینید این پلاگین چگونه می تواند ارسال ایمیل به کاربران را بهبود ببخشد. این قابلیت ها عبارتند از:

1. امکان نصب آسان و راحت پلاگین :

یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه ارسال ایمیل وردپرس WP Mail SMTP Pro، امکان نصب راحت و آسان آن است! شما می توانید نسخه رایگان آن را از طریق مخزن وردپرس و به صورت مستقیم، در سایت خود نصب و از آن استفاده کنید. همچنین نسخه حرفه ای این پلاگین هم پس از خریداری قابل دانلود و نصب است. تنها کافی است وارد بخش نصب کننده پلاگین وردپرس شوید، فایل آن را آپلود و سپس آن را در سایت خود فعال کنید. همچنین شما می توانید بروزرسانی های این پلاگین را هم به صورت رایگان پس از یک بار خرید، دانلود کرده و به صورت دائم آن را در سایت خود بروزرسانی کنید.

2. امکان مدیریت نوتیفیکیشن های ارسالی به ایمیل کاربران
3. امکان مشاهده خطاهای مربوط به ارسال ایمیل در وردپرس
4.امکان اتصال به سایت SMTP.com
5. امکان اتصال به سایت Sendinblue
6. امکان اتصال به Amazon SES
7. امکان اتصال به Zoho Mail
8. امکان اتصال به اکانت Office 365
9. امکان اتصال به Outlook.com
10. امکان اتصال به Gmail / G Suite
11. امکان اتصال به Mailgun
12. امکان اتصال به SendGrid
13. امکان اتصال به سایر سیستم ها (تمام تامین کنندگان سیستم SMTP)

 

مطالب مرتبط :

دانلود افزونه Rank Math Pro افزایش سئو سایت نسخه 2.17.0

دانلود رایگان قالب های (template) المنتور

نحوه کار با افزونه SMTP Pro

تا این جای با این پلاگین حرفه ای و قابلیت های آن آشنا شدید و اکنون زمان آن رسیده است که با نحوه راه اندازی آن آشنا شوید. برای استفاده از نسخه رایگان این پلاگین کافی است آن را از طریق پیشخوان وردپرس و بخش نصب پلاگین راه اندازی کنید. در این صورت به صورت مستقیم از پیشخوان دانلود می شود و آخرین نسخه آن بر روی سایت شما نصب می شود. برای نصب نسخه حرفه ای این پلاگین هم ابتدا عضو وبسایت ما شوید و آن را از بخش دانلود، دانلود کنید و بر روی سایت وردپرسی خود نصب کنید.

دانلود نسخه : 3.1.0

  • نسخه 3.1.0
  • تعداد دانلود 2
  • حجم فایل 3.9 MB
  • آخرین آپدیت 9 مهر 1400
برای دانلود ابتدا وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =