دانلود رایگان قالب های آماده اسلایدر Slider Revolution

قالب

قالب های افزونه اسلایدر روولوشن

دانلود رایگان قالب اسلایدر های دمو و نمونه های آماده (template) افزونه Slider Revolution

سلام دوستان و همراهان آراز پردازش کیا. امروز با یک سری قالب آماده در خدمتتون هستیم. افزونه Slider Revolution فراتر از یک اسلاید وردپرس!

به آمار هفت میلیونی کاربران افزونه اسلایدر روولوشن در کل دنیا اعتماد کنید. سایت خود را با اسلایدر های جذاب این افزونه در راس نگه دارید. افزونه وردپرس اسلایدر و تصویر Slider Revolution با دارا بودن بیش از 400 اسلاید آماده. و 70 الگوی جذاب یکی از قدرتمند ترین و پر فروش ترین افزونه های دنیا می باشد.

با تنوع امکانات و الگو های اماده. (منو های هدر، اسلایدر استارت، گالری پست های شبکه های اجتماعی، اسلاید معرفی اعضای تیم، معرفی اسپانسر ها، فوتر و … ).

شما می توانید از یک اسلایدر ساده تا یک وب سایت کامل را با افزونه اسلایدر رولوشن از صفر تا صد طراحی کنید.

با  افزونه اسلایدر رولوشن شما قادر خواهید بود نه فقط اسلایدرهای شگفت انگیز و پاسخگو بلکه هر چیزی را که در تصور دارید، ایجاد کنید.

قالب اسلایدر های دمو و نمونه های آماده افزونه Slider Revolution

بیش از 40 مورد از بهترین قالب اسلایدر های دمو. نمونه های آماده (template) افزونه Slider Revolution وردپرس را به صورت رایگان برای دانلود قرار داده ایم.

افزونه اسلایدر رولوشن بدون شکی یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ساخت اسلایدر های شیک و مدرن می باشد. این افزونه توانایی بالایی در ساخت انواع اسلایدر های سه بعدی و اسلایدر های تمام صفحه را دارد. شما به راحتی می توانید با آن اقدام به ساخت انواع اسلایدر ها کنید. امکانات بیشماری در اختیار شما برای این منظور وجود دارد.

این امکانات به حدی قوی می باشد که شما می توانید یک اسلایدر کاملا شخصی را برای خود ایجاد نمایید. حتی از ویدیو ها نیز در اسلایدر خود استفاده نمایید.

بیشتر قالب های داخلی و خارجی که دارای اسلاید می باشند از همین افزونه استفاده کرده اند. اما اگر شما مبتدی باشید و بخواهید از نمونه های آماده این افزونه استفاده کنید. ما برای شما پکیجی را تدارک دیده ایم. که در آن بیش از 50 نمونه و تمپلت آماده برای ورژن های 4 و 5 این افزونه وجود دارد.

آموزش نحوه استفاده از قالب ها و نمونه های اماده افزونه Slider Revolution

  • ابتدا فایل ارائه شده را از انتهای مطلب دانلود کنید. این فایل شامل تمامی دمو ها و قالب ها می باشد.
  • حال از پنل کناری داشبورد وردپرس، وارد تنطیمات افزونه شوید. در این صفحه گزینه import slider را انتخاب کنید.

قالب های آمادهSlider revolution

  • در این مرحله پنجره ای برای شما باز می شود که می توانید با زدن دکمه Browse  وارد فایل دانلود شده شوید. با توجه به ورژن افزونه خود یکی از دمو های موجود در فایل های  examples-v5.x و یا examples-v4.x را انتخاب کنید. (همان طور که در تصویر بالا مشاهده می شود برای نمونه سه مورد را وارد کرده ایم.)

دانلود رایگان قالب هایslider-revolution-templates

حال می توانید با شخصی سازی خود از این اسلایدر های نمونه در هر جایی از وب سایت خود استفاده کنید.

بخش دانلود :

  • نسخه -
  • تعداد دانلود 711
  • حجم فایل 845 MB
  • آخرین آپدیت 17 مرداد 1400
برای دانلود ابتدا وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =