دانلود قالب نمونه های آماده (template) اسلایدر SmartSlider3 Pro

قالب

smartslider-3-template

دانلود قالب اسمارت اسلایدر، نمونه های آماده (template) افزونه Smart Slider3 Pro

سلام به دوستان و همراهان آراز پردازش کیا. امروز با یک سری قالب آماده در خدمتتون هستیم. افزونه Smart Slider3 Pro فراتر از یک اسلاید وردپرس!

برای ساخت اسلایدرهای زیبا و حرفه ای و قرار دادن آنها در هر جایی از سایت خود که می خواهید، استفاده کنید. رابط کاربری سازنده این افزونه بسیار قدرتمند است . به شما امکان می دهد انواع مختلف رسانه ها را در کنار هم قرار داده و یک اسلایدر جذاب و شگفت انگیز بسازید.

این افزونه به وسیله ویرایشگر دیداری خود به شما امکانات زیادی می‌دهد .به صورت کاملا بصری و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و صرفا با کشیدن و رها کردن عنصرهای مورد نیاز، اسلایدر خود را طراحی و ایجاد کنید.

افزونه وردپرس اسلایدر و تصویر  Smart Slider3 Pro با دارا بودن بیش از 100 اسلاید آماده. و 70 الگوی جذاب یکی از قدرتمند ترین و پر فروش ترین افزونه های دنیا می باشد.

با تنوع امکانات و الگو های اماده. (منو های هدر، اسلایدر استارت، گالری پست های شبکه های اجتماعی، اسلاید معرفی اعضای تیم، معرفی اسپانسر ها، فوتر و … ).

شما می توانید از یک اسلایدر ساده تا یک وب سایت کامل را با افزونه اسمارت اسلایدر از صفر تا صد طراحی کنید.

با  افزونه اسمارت اسلایدر شما قادر خواهید بود نه فقط اسلایدرهای شگفت انگیز و پاسخگو بلکه هر چیزی را که در تصور دارید، ایجاد کنید.

قالب اسمارت اسلایدر، نمونه های آماده (template) افزونه Smart Slider3 Pro

افزونه اسلایدر وردپرس Smart Slider 3 PRO در کنار ایجاد اسلایدر ها استاتیک. به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اسلایدرهای داینامیک نیز ایجاد کنید.

این افزونه امکان نمایش مطالب وردپرس و محصولات ووکامرس را داراست. تا بتوانید مطالب و محصولات خود را در قالب یک اسلایدر زیبا به کاربران خود نمایش دهید.

همچنین این افزونه دارای انیمیشن ها و افکت های مختلفی می‌باشد که می‌توانید از آن ها در اسلایدرهای خود استفاده کنید.

 

آموزش نحوه استفاده از قالب ها و نمونه های اماده افزونه Smart Slider3 Pro

  • ابتدا فایل ارائه شده را از انتهای مطلب دانلود کنید. این فایل شامل تمامی دمو ها و قالب ها می باشد.
  • حال از پنل کناری داشبورد وردپرس، وارد تنطیمات افزونه شوید. در این صفحه گزینه New project را انتخاب کنید.smart-slider3.5.0.10-قالب
  • در این مرحله پنجره ای برای شما باز می شود. که می توانید با زدن دکمه import your own files وارد فایل دانلود شده شوید.سپس با زدن گزینه  Upload file(همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود.) فایل مورد نظر را آپلود کرده و از اسلایدر های آماده استفاده کنید.

اسلایدر اسمارت

حال می توانید با شخصی سازی خود از این اسلایدر های نمونه در هر جایی از وب سایت خود استفاده کنید.

بخش دانلود :

  • نسخه -
  • تعداد دانلود 11
  • حجم فایل 118 MB
  • آخرین آپدیت 17 مرداد 1400
برای دانلود ابتدا وارد شوید

نکته : برای دانلود این افزونه باید اشتراک ویژه داشته باشید. اگر اشتراک ندارید از اینجا اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =