مشاغل اینترنتی پر در آمد با سرمایه اندک2021

کسب و کار

زمان مطالعه این مقاله : ۷ دقیقه

مقدمه

سلام به دوستان عزیز در سری مطالب قبلی در مورد مشاغل اینترنتی پر در آمد براتون مطالبی عرض کردم. در این مقاله ادامه مشاغل اینترنتی رو توضیح میدم.

 

مطالب مرتبط:

6 شغل پردرآمد اینترنتی 2021

معرفی 7 کسب وکار مهم و تاثیر گذار

چگونه یک کسب و کار موفق داشته باشیم؟

 

1_ طراحی قالب و افزونه وردپرس

یکی دیگر از شغل های اینترنتی پر درآمد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین (افزونه)برای سایت های وردپرسی است.

اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب آشنا هستید. خیلی راحت میتوانید به درآمد بسیار بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید. میتوان گفت این ایده کسب و کار اینترنتی نیازی به هیچ سرمایه اضافی ندارد.

شما هر قالبی را که طراحی می کنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی  قرار بدهید و بفروشید. البته شما از این طریق میتوانید کسب درآمد دلاری هم داشته باشید.

این روش کسب و کار اینترنتی مناسب افرادی است که به زبان های برنامه نویسی وب مثل php, html, css , js و… کامل مسلط هستند. در این روش شما باید قالب و افزونه های حرفه ای ارائه کنید و در مارکت های ایرانی و خارجی بفرشید.

بهترین مارکت های خارجی themeforest و codecanyon است. البته فروش قالب و افزونه برای ایرانی ها در این سایت ها ممکن است کمی کار سخت و دشواری باشد. اما افراد زیادی در ایران هستند که قالب و افزونه های وردپرسی زیادی کدنویسی می کنند و در این مارک ها میفروشند.

برای اینکه از این ایده کسب و کار اینترنتی استفاده کنید باید زبان های برنامه نویسی وب را کامل یاد بگیرید. این روش بیشتر مناسب افرادی است که به علم برنامه نویسی و کدنویسی علاقه دارند.

2_ سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درآمد در ایران سئو و بهینه سازی سایت است. سئو یا SEO  به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل است.

به زبان خیلی ساده یعنی شما کاری کنید تا سایت خودتان و یا مشتریان تان در نتایج اول گوگل دیده شود.

به عبارت دیگر وقتی کلمه کلیدی “کسب و کار اینترنتی را در گوگل جستجو کنید سایت آراز پرداش کیا در رتبه اول گوگل نشان داده میشود. وقتی شما اصول سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید میتوانید از طریق سئو سایت به درآمد میلیونی برسید.

در این روش کسب و کار اینترنتی شما باید به یک متخصص سئو تبدیل شوید. سئو یک علم است! برای یادگیری علم سئو باید تمام فاکتورهای سئو را به صورت کامل یاد بگیرید.

شما اگر به یک متخصص سئو تبدیل شوید خیلی راحت میتوانید پروژه های سئو را انجام بدهید. میزان درآمد پروژه های سئو به خودتان بستگی دارد.

البته  این را هم بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا نیاز به علم کدنویسی و یادگیری زبان برنامه نویسی خاصی ندارید.

علم سئو مانند علم برنامه نویسی نیست با یادگیری سئو میتوانید آینده ی خود را تضمین کنید. ولی برای یاد گیری این شغل اینترنتی باید زمان بگذارید تا خیلی زود به یک متخصص سئو حرفه ای تبدیل شوید .

سئو علمی است که از طریق تجربه بدست می آید. شما باید سئو را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی پر درآمد باشد.

بهترین منابع یادگیری سئو به زبان انگلیسی:

3_  تدریس مجازی و برگزاری وبینار 

تدریس مجازی و برگزاری وبینار

کسب درآمد از وبینار یکی دیگر از ایده های پولساز برای درآمدزایی از طریق اینترنت است.

این ایده بیشتر مناسب افرادی است که به تدریس و برگزاری کلاس های آنلاین علاقه دارند.

اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و مهارت و تخصصی خاصی برای آموزش دارید میتوانید از این روش کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید.

برای اینکه از این روش استفاده کنید در اولین قدم باید کامل بررسی کنید و ببینید که در چه زمینه ای میخواهید کلاس های آنلاین برگزاری کنید.

باید کامل مهارت و تخصصی که دارید را شناسایی کنید و آماده برگزاری کلاس آنلاین باشید.

تنها چیزی که نیاز دارید این است که در زمینه ی کاری و شغلی خود باید حرفه ای باشید. مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی  فعالیت میکنید. میتوانید با برگزاری یک وبینار مجازی به درآمد میلیونی بسیار زیادی برسید.

البته ایده ها و روش های زیادی برای برگزاری کلاس های آنلاین وجود دارد. در ادامه سعی می کنیم پولسازترین ایده ها را برای راه اندازی کسب و کارتان به شما معرفی کنیم.

علاوه بر اینکه باید در زمینه هایی تخصص داشته باشید .همچنین باید یک سایت طراحی کنید تا بتوانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید.و برای آنها سمینار و کلاس  برگزار کنید.

سایت های برگزاری وبینار یکسری سایت ها هستند که این امکان را میدهند شما از طریق آن ها کلاس های آنلاین برگزار کنید. سایت های ایرانی زیادی برای برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد که با یک سرچ ساده میتوانید آن ها را پیدا کنید.

همانطور که گفتیم برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین باید مهارت و تخصص داشته باشید. پولسازترین ایده ها برای برگزاری وبینار و کلاس آنلاین را به شما معرفی می کنیم.

پولسازترین ایده ها برای برگزاری کلاس آنلاین و وبینار:

  • آموزش دروس کنکور
  • آموزش آشپزی
  • موفقیت
  • بهبود فردی
  • آرامش
  • قانون جذب
  • سرمایه گذاری
  • ارزهای دیجیتال
  • کسب ثروت
  • راه اندازی کسب و کار
  • فروش 
  • بازاریابی 
  • و

اگر به تدریس علاقه دارید و فکر می کنید ایده ای برای شروع ندارید میتوانید از ایده هایی که به شما معرفی کردیم استفاده کنید. کامل بررسی کنید و ببینید به چه حوزه ای علاقه دارید و شروع به یادگیری در آن زمینه کنید.  سپس بعد از اینکه یادگرفتید میتوانید شروع به برگزاری کلاس های آنلاین کنید.

4_  خرید و فروش سایت 

چهارمین شغل آنلاین خرید و فروش وبسایت است. برای درک این مدل کسب و کار مجازی  فرض کنید شما در زمینه ی املاک و ساخت و ساز فعالیت می کنید. کسی که خانه را با قیمت پایین تری خریداری میکند.

و پس از باز سازی و تعمیرات آن خانه را با قیمت بالاتری میفروشد . برای این کار میتوانید از سایت هایی شروع کنید که در flippa.com ثبت شده اند.

یکی از مدل های رایج این ایده این است که شما شروع به راه اندازی و ساخت سایت در زمینه های مختلفی می کنید. بعد از آماده سازی سایت ها میتوانید آن ها را برای فروش قرار بدهید و در اینترنت بفروشید.

به عنوان مثال شما یک سایت فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی می کنید. فردی که بخواهد یک فروشگاه اینترنتی لباس راه اندازی کند آن وب سایت را از شما خریداری می کند. شما آن سایت را به آن شخص می دهید.

برای اینکه از این روش درامدزایی کنید باید کار با سایت ساز وردپرس و افزونه های کاربردی را کامل یاد بگیرید.

البته برای جذب مشتری این روش شما باید یک وب سایت در زمینه خرید و فروش سایت راه اندازی کنید. وب سایت هایی که راه اندازی می کنید را در وب سایتتان برای فروش قرار بدهید.

 به این نکته توجه کنید که این مدل با روش کسب درآمد از طراحی سایت کاملا متفاوت است.

در روش کسب درآمد از طراحی سایت شما برای شخصی که وب سایت نیاز دارد با توجه به سلیقه شخصی اش سایت مورد نظرش را طراحی می کنید. ولی در این روش شما یک سایت را آماده می کنید و به فردی که نیاز دارد سایت آماده میفروشید.

5_  نوشتن محتوای تبلیغاتی 

نوشتن محتوای تبلیغاتی

یکی دیگر از شغل های اینترنتی که بعضی از افراد درآن زمینه فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود بسیار بالایی دارد .

سود این مدل کسب و کار آنلاین بسیار بالاست زیرا افراد کمی در این زمینه تخصص دارند. برای اینکه از این روش برای کسب درآمد استفاده کنید باید مهارت تبلیغ نویسی را کامل یاد بگیرید.

تبلیغ نویسی صفحه محصولات یکی از اصلی ترین عامل فروش یک وب سایت است. وقتی سایتی صفحه تبلیغات ضعیفی داشته باشد نمیتواند فروش بالایی را تجربه کند. به همین دلیل افرادی هستند که توانایی نوشتن تبلیغات پر فروش را دارند

برای کسب درآمد از طریق تبلیغ نویسی شما باید این مهارت پولساز را یاد بگیرید. راه و روش های زیادی برای یادگیری این مهارت وجود دارد.

شما میتوانید با شرکت در دوره های آموزش تبلیغ نویسی و مطالعه کردن کتاب های آموزشی تبلیغ نویسی این مهارت پولساز را یاد بگیرید و از این روش درآمدزایی آنلاین استفاده کنید.

میزان درآمدی که میتوانید از این روش داشته باشید به میزان مهارت و تخصص شما بستگی دارد. هرچه مهارتتان بیشتر باشد و صفحات محصولات را حرفه ای تر تبلیغ نویسی کنید میزان درآمد شما بیشتر میشود.

بازاریابی پرسانتی  و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این روش ها راهکار هایی برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت نام  و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند .

این مورد نیز میتواند یکی دیگر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نوشتن متن تبلیغاتی  هزینه ی بسیار بالایی دریافت خواهید کرد.

6_ همکاری در فروش اینترنتی 

همکاری در فروش اینترنتی

یکی دیگر از روش های پولساز برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از طریق فروش محصولات دیگران درآمدزایی میکنید.

بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم همکاری در فروش را برای سایتشان راه اندازی کردند و باعث ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند.

بهترین روش برای راه اندازی سیتم همکاری در فروش این است که شما یک سایت راه اندازی کنید و محصولات دیجی کالا را برای فروش داخل سایتتان بگذارید.

البته اگر هدف اصلی تان کسب درآمد از سیستم های همکاری در فروش است

و میخواهید از طریق فروش محصولات دیجی کالا کسب درآمد داشته باشید .

باید در بخش سیستم همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید و دیجی کالا برای فروش محصولاتش در اینترنت به شما لینک اختصاصی میدهد که هر کس از طریق لینکی که دیجی کالا در اختیارتان قرار داده است محصولی را تهیه کنید

به صورت کاملا اتوماتیک در پنل کاربری تان در صد فروش شما ارسال میشود و میتوانید آن را دریافت کنید

در این روش با فروش محصولات سایت های دیگر در  سایت خود به ازای هر فروش پورسانتی  را دریافت می کنید

برگرفته از:

آکادمی سبز

امیدوارم این مطلب براتون مفید باشه و با ایمان و تحقیق و علم و پشتکار کسب و کارتون رو شروع کنید. به امید ایرانی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =