نقش فروشگاه سازها در ساخت فروشگاه اینترنتی

آموزش کامل وردپرس

فروشگاه سازها
مقدمه:

سایت فروشگاهی

قبل از طراحی سایت فروشگاهی برای محصولات خود بهتر است به این سوالا پاسخ دهید تا بهترین بازدهی را از کار خود داشته باشید

سطح مهارت سایت سازی شما چقدر است؟

پیش از کار با یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک، ضروری است که سطح مهارت سایت سازی خود را بشناسید تا تعیین کنید به چه مقدار کمک نیاز دارید و چه کارهایی می توانید بر عهده بگیرید. اگر قبلاً وب‌سایتی ایجاد نکرده‌اید، ممکن است شروع برایتان دشوار باشد.

اما نگران نباشید……

خبر خوب این است که همکاران ما در  شرکت آراز پردازش کیا  به هر کاربری کمک می کند، صرف نظر از تجربه ساخت سایت. با کارکنان پشتیبانی اختصاصی و تیم مربیگری – و همچنین تعدادی قالب سایت به راحتی قابل درک می توانید سایت خود را بدون اینکه در برنامه نویسی متخصص باشید سفارشی کنید.

مطلب مفید:

 طراحی وب سایت فروشگاهی : نحوه انتخاب بهترین قالب

داشتن یک فروشگاه تجارت الکترونیک برای افزایش فروش، بهبود سفر مشتری در وب سایت و رشد حضور آنلاین شما بسیار مهم است. اینجاست که سازندگان فروشگاه آنلاین به کار می‌آیند . آنها ایجاد تجربه خرید عالی برای مشتریانتان را ساده می‌کنند.

با این حال، این بدان معنا نیست که همه سازندگان فروشگاه آنلاین به طور یکسان ایجاد می شوند. بسته به اینکه کجا هستید و به چه چیزی نیاز دارید، ممکن است گزینه های مختلف برای کسب و کار شما منطقی تر باشد.

ابزارهای تجارت الکترونیک می توانند به شما کمک کنند تا یک وب سایت برای فروش محصولات بسازید و فرصت فروش جدیدی را برای کسب و کار خود باز کنید.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک از سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک به عنوان یک راه بصری برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین استفاده می کنند

فروشگاه ساز چیست؟

میتوان چنین عنوان کرد که فروشگاه ساز آنلاین پلتفرمی است که شما با آن می توانید یک سایت فروشگاهی ساخته و از طریق آن محصولات خود را به کاربران نمایش دهید.

در فروشگاه ساز که به یک CMS یا همان سیستم مدیریت محتوا است، تمامی فرایندهای یک فروشگاه بصورت آنلاین انجام می شود. این فرایند ها می تواند شامل مواردی از قبیل زیر باشد:

  • پرداخت آنلاین مبلغ
  • درج و حذف محصولات فروشگاه و دسته بندی آن
  • ارائه گزارش مالی
  • انجام محاسبات مالی مانند میزان هزینه های پیکی و پستی
  • مدیریت کاربران و …

با کمک فروشگاه ساز، تمام پیچیدگی های یک فروشگاه در محیطی قابل فهم و به اصطلاح user friendly پیاده سازی شده است و تمام افراد حتی با دانش کم می توانند از آن استفاده کنند.

ابزارهای این سرویس با فراهم آوردن سهولت نسبی به کاربران اجازه می­ دهند تا وب­ سایت خود را بدون نیاز به دانش فنی و یا کدنویسی، طراحی و مدیریت نمایند.

در سرویس­ های سایت­ ساز، صفحات ارائه محتوای وب به بازدیدکنندگان سایت بر اساس مجموعه ­ای از قالب ها نمایش داده می شوند.

نقش فروشگاه ساز ها در طراحی فروشگاه اینترنت

1.بهترین گزینه برای  مشاغل جدید.

 به تازگی شروع به کار کرده اید و به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه ها بدون به خطر انداختن عملکرد، کیفیت و عملکرد هستید، استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین برای کمک به شکل دادن به طراحی وب سایت شما یک گزینه عالی است. این مهم است که بدانید به چه چیزی وارد می شوید.

زیرا راه حل های تجارت الکترونیک برای پیاده سازی نیاز به تجربه فنی دارند. با این حال، مزایای شروع تازه با یک سایت جدید بسیار فراتر از هر مشکل اجرایی است.

بدون دردسر پیکربندی مجدد یا تبدیل، کل فرآیند ساخت وب سایت بسیار یکپارچه تر خواهد بود. این پلتفرم‌ها همه چیزهایی را که کسب‌وکارهای جدید برای راه‌اندازی نیاز دارند، از سفارشی‌سازی تم و بهینه‌سازی موبایل گرفته تا موتور جستجوی پیشرفته و قابلیت‌های SEO ارائه می‌کنند تا مشتریان شما بتوانند فروشگاه شما را پیدا کنند و از آن نیز استفاده کنند.

می تواند مکمل یک مدل کسب و کار سنتی تجارت الکترونیک باشد و با یک فروشگاه اختصاصی و ساخته شده، می تواند کسب و کارهای کوچکی را که نمی توانند به عرضه خود متکی باشند، ارتقا دهد.

2.راحت کردن مدیریت

حتما تا به اینجای مقاله متوجه اهمیت پلتفرم فروشگاه ساز شده اید. براساس توضیحات بالا اکثر فروشگاه ساز ها به شما امکان مدیریت انبارها و تراکنش‌های انجام شده در فروشگاه شما را می دهد. همچنین بخش مدیریت کاربران و همینطور مدیران سایت فروشگاهی، تنها با چند کلیک ساده میسر خواهد بود. با استفاده از این نرم‌افزارها می توانید

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را انجام دهید.
  • فروشگاه خود را برای موتورهای جست و جو بهینه‌سازی نمایید.
  • سفارشات و تراکنش ها را کنترل و مدیریت نمایید.

3. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی:

یکی از مزایای استفاده از یکی از بهترین سازندگان وب سایت این است که صاحبان مشاغل می توانند بدون دانش برنامه نویسی گسترده کسب و کارهای زیبایی ایجاد کنند. با یکی از این سازندگان وب سایت، می توانید کسب و کاری ایجاد کنید که برای مشتریان جذاب باشد.

کاتالوگ محصولات شما را نمایش دهد و استفاده از آن آسان باشد. اگر به دنبال راهی برای کاهش هزینه ها بدون به خطر انداختن کیفیت، عملکرد و عملکرد هستید، استفاده از یک فروشگاه ساز آنلاین برای طراحی سایت خود یک گزینه عالی است. پلتفرم های مختلفی برای تجارت الکترونیکی وجود دارد.

دانلود افزونه

دانلود افزونه صفحه ساز Elementor Pro 3.7.5 | طراحی وب

برخی از سازندگان وب سایت تجارت الکترونیک نخبه برای فروش چند کانالی هستند، برخی دیگر برای مبتدیان و البته گزینه های درجه یک و مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک وجود دارد. یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک صدها برنامه کاربردی و افزونه برای هر چیزی که می توانید تصور کنید فروشگاه آنلاین شما نیاز دارد دارد:

بازاریابی،

فروش،

حمل و نقل،

مدیریت موجودی،

کدهای تخفیف،

رسانه های اجتماعی،

خدمات مشتری،

حسابداری

این ابزارها شروع یک تجارت الکترونیکی و ساخت یک وب سایت را از ابتدا آسان می کند.

انتخاب بهترین سایت ساز تجارت الکترونیک

گزینه های زیادی برای سازندگان وب سایت های تجارت الکترونیک وجود دارد و بسیاری از آنها کار مورد نیاز آنها را انجام می دهند. با این حال، همیشه به این سادگی نیست زیرا همه آنها دقیقاً همانطور که شما نیاز دارید عمل نمی کنند. هنگام انتخاب یک پلتفرم، موارد مختلفی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. برای تعیین بهترین گزینه،

پاسخ به این سوالات برای انتخاب بهترین فروشگاه ساز ها:

آیا در حد بودجه شماست؟

قیمت گذاری می تواند بسیار متفاوت باشد، بنابراین باید در نظر بگیرید که ساختار قیمت گذاری ماهانه (یا سالانه) پلت فرم با بودجه شما چگونه کار می کند. ایده خوبی است که به دنبال پلتفرمی با سطوح یا بسته های مختلف بگردید تا بتوانید کسب و کار خود را افزایش دهید و با توجه به نیازهایتان در طول زمان، عملکرد بیشتری را اضافه کنید.

سایت می تواند در چارچوب زمانی شما ساخته شود؟

 سایت شما به ساخت‌های سفارشی یا کار توسعه‌دهنده نیاز دارد، باید جدول زمانی آن کار را در نظر بگیرید، زیرا گاهی اوقات کار توسعه‌دهنده ممکن است چندین هفته (یا حتی ماه‌ها) برای اجرای صحیح نیاز داشته باشد. زمان بسیار مهم است، به خصوص اگر درگیر سرمایه گذاری های پول سازی هستید. قبل از ساختن سایت خود، باید اطمینان حاصل کنید که کارهای پشتیبان و ساخت سایت شما قبل از تاریخ راه اندازی بسته بندی شده است.

 قالب های موجود را دوست دارید؟

الگوهای موجود برای هر سازنده سایت تجارت الکترونیکی را که در نظر دارید کاوش کنید تا مطمئن شوید گزینه هایی در آنجا وجود دارد که می تواند برای برند شما ارزشمند باشد.

چقدر قابل تنظیم است؟

عمق سفارشی سازی هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه ساخت یک طرح تجارت الکترونیک برای وب سایت شما بسیار مهم است. اگر قصد دارید ادغام‌ها، پلاگین‌ها یا افزونه‌های متفاوتی داشته باشید – چه از سایت‌هایی مانند Google یا Facebook یا اگر به دنبال ادغام ابزارهای بازاریابی چت‌بات‌ها هستید، پیدا کردن سازنده‌ای که ابزارها و ویژگی‌هایی را برای سفارشی‌سازی سایت شما فراهم می‌کند، بسیار مهم است.

 با برنامه های مورد نیاز شما یکپارچه می شود؟

به زبان ساده، این بدان معناست که می‌خواهید دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید ابزارهای شما در زمینه تدارکات، داده‌های مشتری، بازاریابی ایمیلی و غیره قادر به ادغام یکپارچه با پلتفرم تجارت الکترونیکی است که انتخاب می‌کنید. در غیر این صورت، ممکن است با پلتفرمی که به روش مورد نیاز شما یکپارچه نیست، در موقعیت غیرقابل دفاعی قرار بگیرید.

تنوع قالب

قالب یا همان پوستۀ سایت نقش مهمی در نگه داشتن کاربران در سایت دارد. اگر قالبی که روی سایت یا فروشگاه اینترنتی‌مان اعمال می‌کنیم خیلی سنگین باشد یا جذابیت‌های بصری نداشته باشد کاربران خیلی زود صفحه را می‌بندند یا ممکن است اصلاً از خرید هم منصرف شوند. پس فروشگاه سازی را انتخاب کنید که از لحاظ تنوع قالب ها یا حتی طراحی قالب اختصاصی مشکلی نداشته باشد.

سخن پایانی

چه بخواهید وب سایت تجارت الکترونیک خود را از یک توسعه دهنده ایجاد کنید، چه از یک سازنده وب سایت یا آژانس شخص ثالث استفاده کنید یا از یک تیم طراحی و توسعه مجرب استفاده کنید، باید تصمیم بگیرید که چگونه وب سایت خود را راه اندازی کنید تا ترافیک و فروش را به حداکثر برسانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نقش وب سایت در کسب وکارهای خود می توانید به مقاله های قبلی مراجعه کنید

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت تجارت الکترونیک بسازید پیشنهاد ما مشاوره گرفتن از متخصصین شرکت آراز پردازش کیا  (زیرا همه ویژگی ها را با قیمت مناسب ارائه می دهد. اگر نیازهای پیچیده تری دارید، می خواهید از مطالعات ساده کامپیوتری استفاده کنید و به سازنده نیاز دارید، می توانید سایت اختصاصی خود را سفارش دهید تا همکاران ما برای شما طراحی کنند.

 

برگرفته از :

ninjasites.com

bigcommerce.com

iranhost.com

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =