چرا گرافیک برای توسعه وب مهم است؟

آموزش وبسایت

graphics on the website

عنوان مطلب آموزشی امروز:

چرا گرافیک برای توسعه وب مهم است؟

عناوین:
  • انوع فرمت های گرافیکی در توسعه وب
  • نقش طراحی گرافیک در توسعه وب
  • چرا گرافیک برای توسعه وب مهم است؟ 
The importance of graphics on the website
مقدمه:

طراحی سایت بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی است. برای ساخت یک وب سایت بهتر، طراحی وب سایت جایگاه قابل توجهی دارد. اولین برداشت از تجارت را بر روی کاربر ایجاد می کند. استفاده از گرافیک ارزش وب سایت را افزایش می دهد. طراحی گرافیک از اهداف کلی کسب و کار پشتیبانی می کند و تمایل دارد نیازهای کاربران را برآورده کند.

به همین دلیل است که استفاده از گرافیک در وب سایت ضروری است. طراحی تفکر را یاد بگیرید تا یک طراح گرافیک موفق باشید و نیازهای کاربران و مشکلات آنها را درک کنید. صدور گواهینامه تفکر طراحی به شغل شما در حوزه تفکر طراحی ارزش می بخشد.

انوع فرمت های گرافیکی در توسعه وب

فرمت های گرافیکی مختلفی وجود دارد که می توان از آنها در توسعه وب استفاده کرد،

  • JPEG یک فرمت فشرده است که برای عکس ها و سایر تصاویر با جزئیات زیاد ایده آل است.
  • GIF یک فرمت فشرده است که برای تصاویر با پالت رنگ محدود، مانند لوگو، ایده آل است.
  •  PNG یک فرمت فشرده سازی بدون تلفات است که برای تصاویر با طیف گسترده ای از رنگ ها ایده آل است.

علاوه بر استفاده از فرمت های گرافیکی، توسعه دهندگان وب می توانند از گرافیک برداری استفاده کنند. گرافیک‌های برداری با استفاده از فرمول‌های ریاضی ایجاد می‌شوند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را در هر اندازه‌ای بدون از دست دادن کیفیت، مقیاس‌بندی کرد. این باعث می شود آنها برای ایجاد تصاویر، آرم ها و دیگر گرافیک هایی که باید در اندازه های مختلف نمایش داده شوند ایده آل باشند.

نقش طراحی گرافیک در توسعه وب

 توسعه وب سایت شامل طیف گسترده ای از رشته ها و استراتژی هایی است که برای دستیابی به اهداف تجاری کار می کنند. اگرچه طراحی گرافیک بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه است، بسیاری از شرکت های حقوقی هنوز در اجرای صحیح آن شکست می خورند.

طراحی گرافیک برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و آینده ضروری است. دارایی های بصری را فراهم می کند که می تواند برای همه کمپین های بازاریابی شما استفاده شود.

اینها شامل لوگوی برند شما، رابط کاربری، تصاویر، تایپوگرافی، ناوبری و سایر عناصر است.توسعه وب با استفاده از کپی‌نویسی، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، ساختار سایت، کدنویسی، نمایه پیوند و سایر جنبه‌هایی که باعث می‌شود آن را برای فعالیت‌های حقوقی شما کارساز کند.

تجربه آنلاین را برای بازدیدکنندگان سایت شما ایجاد می‌کند. توسعه وب سایت استراتژیک باعث می شود محتوای سایت شما در همه دستگاه ها پاسخگو باشد و در عین حال اطمینان حاصل شود که کاربران به راحتی به محتوای شما دسترسی دارند.

این عوامل بر موفقیت طولانی مدت وب سایت شرکت حقوقی شما تأثیر می گذارد و تأثیر آن را در دستیابی به اهداف شما تعیین می کند. 

برای مطالعه :

انتخاب استاندارد رنگ های وب سایت

اهمیت رنگ در طراحی وب سایت

چرا گرافیک برای توسعه وب مهم است؟ 

جذابیت بصری:

گرافیک در توسعه وب مهم است زیرا می تواند به بهبود ظاهر و احساس کلی یک وب سایت کمک کند.

اطلاعات Coveys:

گرافیک همچنین می‌تواند برای انتقال اطلاعات یا پیام‌ها به بازدیدکنندگان وب‌سایت استفاده شود و ارزش برند را نیز به مخاطبان هدف منتقل می‌کند. 

اعتبار به وب سایت می افزاید:

طراحی گرافیکی مؤثر، حرفه ای بودن را برای وب سایت به ارمغان می آورد و از محتوای بدون گرافیک ارزشمندتر می شود.

قابلیت استفاده از وب سایت را افزایش می دهد:

گرافیک بینندگان را تشویق می کند بیشتر در سایت بمانند. قابلیت استفاده از وب سایت را افزایش می دهد و همچنین درک و پیمایش آن را آسان تر می کند.

رتبه سایت را بهبود می بخشد:

همچنین یافتن سریع اطلاعات را برای کاربران آسان می کند و تعامل سایت را بهبود می بخشد. این همچنین می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد و نتایج بهتری را در نتایج جستجوی پولی و ارگانیک ارائه دهد.

تجربه کاربری بهینه شده:

اصطکاک را کاهش می دهد و به کاربران آسان می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنند. این باعث بهبود تعامل سایت شما می شود و می تواند به طور غیرمستقیم رتبه بندی موتور جستجوی شما را افزایش دهد. طراحی گرافیکی که بر اساس تحقیقات بازار ساخته شده است.

می تواند به شما در جذب مخاطبان هدف کمک کند. شما را در نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی که مشتریان بالقوه برای یافتن خدماتی مانند شما استفاده می کنند، قرار می دهد.

استراتژی طراحی گرافیکی مناسب نتایج بهتری را در رتبه بندی جستجوی پولی و ارگانیک به شما می دهد. این می تواند بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را با ایجاد یک تجربه برند ثابت در همه پلتفرم ها بهبود بخشد.

در نهایت، هدف وب سایت شما ایجاد مشتریان جدید برای فعالیت شما است. طراحی گرافیکی و سایر اجزای وب سایت، کاربران را وادار می کند تا قدم بعدی را در روند فروش شما بردارند. تماس برای اقدام واضح و با طراحی خوب، کاربران را به پیشنهاد اولیه شما نزدیک تر می کند.

دانستن چگونگی توسعه این فرآیند فروش تنها اولین قدم است. طراحی وب سایتی که کاربران را وادار به خرید خدمات حقوقی شما کند، مهم ترین چیزی است.

کلام آخر:

بدیهی است که رقابت زیادی بین مشاغل در هر مقیاسی صرف نظر از صنعت وجود دارد. برای اینکه با اطمینان در مقابل آن مقاومت کنید و بخشی از سهم بازار را به دست آورید، باید تلاش کنید تا تصوری قدرتمند برای مشتریان بالقوه یا مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. چنین برداشت هایی به مشتریان کمک می کند تا محصول شما و در نهایت برند شما را به خاطر بسپارند.

بدون کمک طراحی گرافیکی خلاقانه، حتی نمی توانید به چنین برداشتی فکر کنید. تصور کنید اگر طراحی محکمی نداشتند، چه اتفاقی برای اپل، مایکروسافت، سونی، سامسونگ، لامبورگینی و دانشگاه هاروارد می افتاد.

برگرفته از :

medium.com

codeconspirators.com

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =