چگونه یک تیزر بسازیم؟

تیزر

چگونه یک تیزر بسازیم؟

زمان مطالعه مقاله : ۷ دقیقه‌

در این مقاله یاد می گیریم:

۱) نرم افزار LightMV

۲) برنامه Placeit

سلام خدمت همراهان آراز پردازش کیا. امروز با یک مقاله دیگه درباره تیزر در خدمتتون هستیم. با نظراتتون در انتهای مطلب ، ما رو در بهبود مطالب و تاثیر پذیری بیشتر اونها یاری کنید.

بیشتر بخوانید :

چند گام اساسی ساخت تیزر

عناصر تاثیر گذار بر تیزرینگ

آموزش ساخت تیزر(گام اول)

ساخت تیزر (گام دوم)

۱۶ آموزش ساخت تیزر ( گام سوم)

آموزش ساخت تیزر (گام چهارم)

ساخت تیزر تبلیغاتی (گام پنجم)

گام ۶:ترسیم ایده تیزر تبلیغاتی

نوشتن اسکریپت تیزر تبلیغاتی (گام ۷)

استوری بورد تیزر تبلیغاتی( گام ۸ )

 

تیزرها از کلیپ های کوتاهی تشکیل شده‌اند که موضوع مورد نظر را به طور خلاصه بیان می‌کنند. تیزرهای تبلیغاتی نقش اساسی در افزایش علاقه و هیجان بینندگان نسبت به محصولاتی مانند فیلم، موسیقی، ابزار و بسیاری چیزهای دیگر دارد.

با توجه به آنچه گفته شد، شما باید بهترین نرم افزار را پیدا کنید که به شما کمک کند یک تیزر بسازید.

در این مقاله برخی از بهترین نرم افزار های ساخت ویدئو تیزر را که به صورت آنلاین و برای دستگاه‌های تلفن همراه مختلف در دسترس است را لیست کرده‌ایم.

۱) LightMV

LightMV یکی از بهترین نرم افزار های ساخت تیزر است که شما می‌توانید از آن برای ویرایش و تولید ویدئو تیزرها استفاده کنید. این برنامه در تمام مرورگرهای وب مختلف، دستگاه‌های کامپیوتر و برای هر دو دستگاه موبایل iOS و اندروید در دسترس است.

علاوه بر این، قالب‌های حرفه‌ای زیادی ارائه می‌دهد که به شما اجازه می‌دهند تا فیلم‌ها و عکس‌ها را در یک کلیک آپلود کنید. با اضافه کردن متن، فیلتر و موسیقی پس‌زمینه، کلیپ های خام را به یک ویدئو تیزر خیره‌کننده تبدیل کنید.

همچنین، شما می‌توانید ویدئو را در کیفیت بالا به طور مستقیم به پلت فرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مراحل:

مراحل زیر را در مورد چگونگی ساخت یک تیزر ویدئویی با استفاده از این برنامه ببینید.:

گام اول: برای دسترسی به رابط کاربری خود به وب سایت رسمی LightMV بروید.

از طرف دیگر، شما می توانید به راحتی از طریق لینک زیر به نرم افزار دسترسی پیدا کنید. برای این کار بر روی دکمه “دانلود” در پایین کلیک کنید تا نرم‌افزار بر روی کامپیوترتان نصب شود.

گام دوم: الگویی را که می‌خواهید برای ویدئوی تیزر خود استفاده کنید، انتخاب کنید.

بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا این قالب تیزر ویدئویی شگفت‌انگیز را ببینید.

قالب تیزر ویدیویی

گام سوم: بر روی آیکون “+” کلیک کنید تا فیلم‌های ویدئویی و عکس‌هایی که می‌خواهید در تیزر بگنجانید، آپلود شوند.

مراحل طراحی تیزر

گام چهارم: دکمه “ویرایش Edit” معلق در فایل‌های آپلود شده برای درج متن را فشار دهید. سپس روی دکمه “تغییر موزیک Change Music” کلیک کرده و برای آپلود آهنگی که می‌خواهید به عنوان موسیقی پس‌زمینه استفاده کنید، دکمه “Add music” را فشار دهید.

مرحله ۴ طراحی تیزر

در نهایت، دکمه “Produce” را در زیر فشار دهید تا ویدئو نمایش داده شود. پس از انجام این کار، بر روی دکمه “Download” کلیک کنید تا فیلم روی کامپیوترتان ذخیره شود.

مرحله نهایی طراحی تیزر

۲) Placeit

(‏Placeit)‏ یکی از برنامه‌های محبوب تولید کننده تیزر است که شما می‌توانید به صورت آنلاین به آن دسترسی داشته باشید. این ابزار آنلاین علاوه بر ساخت تیزر های ویدیویی، می‌تواند ماکتها، طرح‌های گرافیکی، لوگوهای انیمیشنی و غیره را نیز ایجاد کند.

لازم به ذکر است که این برنامه یک کتابخانه موسیقی فراهم می‌کند که آهنگ‌هایی از ژانرهای مختلف ارائه می‌دهد.همچنین می‌توانید ویدئو را با اضافه کردن متن با استفاده از مجموعه گسترده سبک‌های فونت آن بهبود بخشید.

مراحل:

گام اول: راه‌اندازی یک مرورگر وب همانند مرورگر کروم بر روی کامپیوتر و بازدید از وب سایت رسمی آن. از صفحه وب آن، قالب‌های ویدئویی مورد نظر خود را برای ویدئوی تیزر خود انتخاب کنید.

قالب‌های ویدئویی

گام دوم: بر روی دکمه “Custom Image or Video” در سمت راست پایین ویرایشگر آن کلیک کنید تا فایل‌هایی که می‌خواهید در ساخت ویدئو از آن‌ها استفاده کنید، آپلود شوند.

انتخاب قالب ویدیویی

گام سوم: در قسمت “Add Slide” کلیک کنید تا صحنه‌ها به ویدئو اضافه شوند.

هنگامی که کار ویرایش ویدئو را انجام دادید. بر روی دکمه “دانلود” در قسمت بالایی ابزار کلیک کنید تا ویدئو را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

دانلود فیلم نهایی

این مقاله ادامه دارد… با ما همراه باشید.

برگرفته از :

https://lightmv.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =