بهترین راه‌ها برای سریع‌تر کردن بارگذاری وب‌سایت در موبایل

آموزش وبسایت

Fashion Catalog Back

با سلام خدمت همراهان گرامی .

عنوان های مورد مطالعه امروز :
  • تغییر مسیرها را پایین نگه دارید.
  • از تصاویر فشرده استفاده کنید.
  • طراحی وب خود را ساده کنید
  •  استفاده از فونت های سفارشی را به حداقل برسانید
  • Google AMPرا فعال کنید
  •  مراحل ثبت نام خود را کوتاه کنید
  • کش مرورگر را روشن کنید
  •  کد خود را کوچک کنید
  • سئوی موبایل خود را به خوبی انجام دهید

 

بهترین راه‌ها برای سریع‌تر کردن بارگذاری وب‌سایت در موبایل

Mobile website-

به نظر می رسد همه افرادی که به وب دسترسی دارند همیشه عجله دارند، بارگذاری وب سایت در سریع ترین زمان ممکن باید در اولویت مدیران وب باشد. وقتی نوبت به نسخه موبایلی وب سایت شما می رسد، سرعت بارگذاری بسیار مهم است. کاربران تلفن همراه معمولاً همیشه در حال حرکت هستند و برای بارگذاری سایت‌های موبایلی که برای همیشه طول می‌کشد، صبر بسیار کمی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید توجه کاربران تلفن همراه را به اندازه کافی برای ایجاد سرنخ یا افزایش تبدیل نگه دارید، باید سرعت بارگذاری وب‌سایت تلفن همراه شما افزایش یابد. 

تغییر مسیرها را پایین نگه دارید.

تغییر مسیرها باعث کاهش سرعت سایت شما می شود زیرا سرور مدتی طول می کشد تا سند اصلی را که با کلیک روی پیوند اصلی درخواست شده است، پیدا کرده و بازیابی کند، جایی که دیگر در آن قرار ندارد. ثانیه های اضافی که فرآیند طول می کشد می تواند نرخ پرش شما را افزایش دهد، بنابراین اگر می خواهید توجه بازدیدکنندگان و کسب و کار خود را حفظ کنید، تغییر مسیرهای خود را به حداقل برسانید. 

از تصاویر فشرده استفاده کنید.

تصاویر عظیم در وب سایت شما به این معنی است که زمان زیادی طول می کشد تا آنها بارگذاری شوند. برای سرعت بخشیدن به کارها، از تصاویر فشرده استفاده کنید و به جای آن، آنها را برای موبایل مقیاس دهید. اگر بتوانید تعداد تصاویر وب سایت خود را کاهش دهید، بیشتر خواهد بود. حتی بزرگتر از آن، نداشتن تصاویر به جز گرافیک های ضروری مانند آرم وب سایت یا موارد دیگر است.

طراحی وب خود را ساده کنید.

مقدار کدی که اضافه می شود بسیار حجم پذیر است و سایت شما را سنگین تر و در نتیجه کندتر می کند. طراحی وب را ساده و در عین حال خوش سلیقه نگه دارید و سایت خود را سبک تر و سریعتر بارگذاری کنید.

 استفاده از فونت های سفارشی را به حداقل برسانید.

فونت های سفارشی شگفت انگیز به نظر می رسند اما از جاوا اسکریپت یا CSS زیادی استفاده می کنند که می تواند همه چیز را به هم بزند. در صورت امکان، از استفاده از فونت های سفارشی خودداری کنید، اما اگر ظاهر کلی وب سایت شما به شدت به آنها متکی است، حداقل باید استفاده از آنها را به عنوان یا هر بخش مهم دیگری از سایت خود محدود کنید.

Google AMPرا فعال کنید.

فعال کردن پروژه صفحات موبایل شتاب دهنده Google (AMP) در صفحات وب سایت شما، بدون توجه به دستگاه یا پلتفرم توزیع، آن را عالی به نظر می‌رساند و در همان زمان بسیار سریع بارگذاری می‌شود. AMP از HTML بسیار حداقلی برای سرعت بخشیدن به زمان بارگیری محتوا در صفحه تلفن همراه شما استفاده می کند.

 مراحل ثبت نام خود را کوتاه کنید

یک فرآیند ثبت نام معمولی برای یک وب سایت شامل شش تا هفت مرحله است. برای افزایش سرعت، مراحل را به سه یا چهار مرحله کاهش دهید. تمام کدهایی که با این روش از شر آنها خلاص می شوید صفحه شما را سبک تر و سریع تر می کند.

کش مرورگر را روشن کنید.

مرورگرهای تلفن همراه اکنون می توانند صفحات شما را “به خاطر بسپارند” و داده ها را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی شما برای استفاده بعدی ذخیره کنند. با فعال کردن کش مرورگر، سرویس دهی صفحات در موبایل سریعتر خواهد بود.

 کد خود را کوچک کنید

وب سایت شما دارای تعداد زیادی کد است و برای همیشه، برخی از کاراکترهای موجود در آن احتمالاً اضافی یا کاملاً غیر ضروری هستند. کدهای وب سایت خود را با حذف آنها کوچک کنید و به طور مؤثر سایت خود را سبک تر و سریع تر کنید. اگر کدنویسی را می‌دانید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید، یا می‌توانید از یکی از اعضای تیمتان که برای صبحانه، ناهار و شام کد می‌خورد بخواهید تا کوچک‌سازی لازم را انجام دهد.

سئوی موبایل خود را به خوبی انجام دهید.

Google’s Mobile First Index برای استفاده از وب سایت های تلفن همراه به عنوان پایه ای برای رتبه بندی و فهرست های جستجوی گوگل طراحی شده است. این باید ذهن مدیران وب‌سایت‌هایی را روشن کند که نسخه‌های موبایلی ندارند یا نسخه‌های موبایلی دارند که در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها عملکرد ضعیفی دارند. شاخص Mobile-First به مدیران سایت انگیزه می دهد تا سرعت وب سایت خود را افزایش دهند. زیرا سرعت صفحه یکی از عوامل سئوی موبایل است.

وب سایت تلفن همراه خود را با انجام هر کاری که می توانید برای سرعت بخشیدن به آن بهینه کنید، وب سایت تلفن همراهی خواهید داشت که در فهرست اول موبایل گوگل به خوبی عمل می کند. اکنون نکات بالا را امتحان کنید و ببینید که آیا سرعت وب سایت تلفن همراه شما افزایش می یابد یا خیر. با این حال، توصیه می‌شود از ابزار رایگان PageSpeed ​​Insights Google استفاده کنید تا بدانید برای افزایش سرعت سایت تلفن همراه خود واقعاً چه کاری باید انجام دهید.

برگرفته از :

digitalagencynetwork.com

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =