آموزش گام به گام طراحی وبسایت فروشگاهی

آموزش کامل وردپرس

online-shop-website-development-in-kerala1
مقدمه :

سلام خدمت همه ی همراهان عزیز دوستان یک مژده دارم براتون. قصد داریم سری آموزش های صفر تا صد ساخت فروشگاه اینترنتی رو آموزش بدیم شما هم میتونید برا کسب کار خودتون فروشگاه اینترنتی طراحی کنید.و کسب و کارتون رو رونق بدین همراه باشید.

آیا می خواهید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید؟ ما می دانیم که ساخت یک فروشگاه آنلاین می تواند یک فکر وحشتناک باشد، به خصوص زمانی که اهل فن نیستید. خب تو تنها نیستی پس از کمک به صدها کاربر برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود، تصمیم گرفتیم جامع ترین راهنمای نحوه ساخت فروشگاه آنلاین خود با وردپرس (گام به گام) را ایجاد کنیم.

هرگز زمانی بهتر از امروز برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی وجود نداشت.

با تکامل فناوری و موج دیجیتالی شدن، کسب و کارهای بیشتری در حال تطبیق با تحولات فناوری هستند. گزینه های پرداخت دیجیتال را با فروشندگان مواد غذایی و فروشندگان کنار خیابان نیز خواهید یافت. هدف نهایی پشت این تکامل این است که خرید را به تجربه ای بدون دردسر برای همه تبدیل کند.

هدف از ساخت وب سایت های فروشگاهی چیست؟

g-cart-credit-card-minimal-shopping-online-store-device-3d-rendering-vector

قابلیت مشاهده در وب

برای فروش آنلاین یا آفلاین، اولین قدم جلب توجه مشتری است. ایجاد یک فروشگاه آنلاین به شما کمک می کند تا همین کار را به راحتی و بدون نگرانی در مورد محدودیت های بودجه انجام دهید. باز کردن یک فروشگاه مجازی از طریق یک وب سایت باعث می شود. خریداران شما به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند، پیشنهادات شما را بدانند و فوراً از شما خرید کنند. رسانه های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی به شما کمک می کنند تا دید خود را در وب افزایش دهید.

فروش 24/7/365

هیچ تعطیلات، رویدادها، چرخه های روز و شب و مرزهای جغرافیایی نمی تواند اکنون بر تجارت شما تأثیر بگذارد. فروشگاه آنلاین خود را به سرعت  باز کنید و بلافاصله و بدون هیچ دردسری شروع به فروش شبانه روزی کنید. فروشگاه خود را 24 ساعته به روی مشتریان خود باز نگه دارید و در طول سال با محصولات با کیفیت خود به آنها خدمات ارائه دهید.

تجربه خرید راحت

تحویل در فروشگاه، سفارش‌های آنلاین و خریدهای آفلاین را ارائه دهید و همه حالت‌های پرداختی را که برای خریداران شما راحت به نظر می‌رسد، فعال کنید. هدف نهایی این است که مشتریان راضی بیشتری داشته باشید تا آنها را به مشتریان تکراری خود تبدیل کنید. با طرح‌های حرفه‌ای واکنش‌گرایانه ما، می‌توانید بدون در نظر گرفتن پیکربندی‌ها و سیستم‌عامل‌ها، یک تجربه خرید بی‌نقص را به مشتریان خود در همه دستگاه‌ها ارائه دهید.

اصالت برند

یک وب سایت می تواند به شما در ایجاد اعتبار برند کمک کند. وقتی چشم انداز خود را به اشتراک می گذارید، شفافیت را با مشتریانی که خط مشی های خود را بیان می کنند، حفظ می کنید، اعتماد خریداران خود را جلب می کنید. با ویرایشگر طراحی بصری ما، می توانید تصویر برند خود را در وب حفظ کنید و برند خود را به سطح بعدی ارتقا دهید و لمس شخصی برند خود را به طراحی اضافه کنید.

عملیات تجاری ساده

ساخت یک فروشگاه آنلاین  به شما کمک کند تا عملیات تجاری خود را ساده کنید. می‌توانید موجودی، سفارش‌ها، مشتریان، کانال‌های فروش خود را مدیریت کنید.استراتژی‌های بازاریابی را برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی کنید تا تمام عملیات‌های تجاری را به صورت متمرکز برای رسیدن به هدف نهایی خود هماهنگ کنید. شما می توانید به رشد کسب و کار خود توجه کنید و ما موجودی و کاتالوگ شما را در تمام کانال های فروش شما هماهنگ نگه می داریم.

روابط با مشتری را تقویت می کند

مصرف کنندگان می توانند جزئیات درست محصولی را که می فروشید در فروشگاه آنلاین شما دریافت کنند. با چت آنلاین، ایمیل، تلفن می توانید سوالات مشتریان را در زمان واقعی حل کنید تا روابط خود را با آنها تقویت کنید.

یک برند باشید

وب سایتفروشگاهی  این فرصت را به شما می دهد تا داستان برند خود را با خریداران خود به اشتراک بگذارید. با استفاده از قدرت داستان سرایی، می توانید ارتباط بهتری با مخاطبان خود ایجاد کنید و در کمترین زمان به عنوان یک برند ظاهر شوید. شهرت آنلاین خود را حفظ کنید، خدمات خود را ارتقا دهید، بازاریابی استراتژیک کنید

رقابت را شکست دهید

رقبای خود را با چند برابر کردن فرصت های فروش و افزودن شانس های بیشتر برای رشد کسب و کار خود شکوفا کنید. می‌توانید با ترفندها و تاکتیک‌های مختلف در وب آزمایش کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. خریداران خود را بهتر بشناسید و با تجربه خرید شخصی به آنها خدمت کنید تا قلب آنها را بر رقبای خود جلب کنید.

به خریداران احتمالی جدید دسترسی پیدا کنید

با استفاده از کوکی‌ها، می‌توانید داده‌های مصرف‌کننده از جمله جمعیت‌شناسی را که می‌توان برای بازاریابی هدفمند استفاده کرد، جمع‌آوری کرد. با درک شخصیت های خریدار و استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین، یافتن مخاطبان مشابه که می توانند خریداران احتمالی شما باشند، برای کسب و کارها آسان می شود.

فرصت فروش بدون مرز

کسب و کار شما دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی نیست. وقتی به صورت آنلاین می فروشید، تمام دنیا می توانند خریداران احتمالی شما باشند. شما می توانید به خریداران خود در سراسر جهان خدمات ارائه دهید، فرصت های فروش جدید را کشف کنید، و قدرت وب را برای کسب و کار خود آزاد کنید. به مشاغل، مشتریانی که در سطح جهانی فروشگاه آنلاین و برنامه تلفن همراه شما را با بیلدرفلای راه اندازی می کنند بفروشید.

سوالات متداول:

هدف واقعی از افتتاح فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه های آنلاین خرید را برای مشتریان و فروش را برای بازرگانان ساده می کنند. با فروشگاه آنلاین خود 24 ساعته در سطح جهانی بفروشید، به مشتریان خود اجازه دهید تا راحت تر خرید کنند و تجارت خود را با تجارت فرامرزی توسعه دهید.

چه چیزی باعث می شود تجارت الکترونیک مورد علاقه همه باشد؟

وب سایت های تجارت الکترونیک با به اشتراک گذاری آسان بررسی ها و نظرسنجی های به موقع، یک تجارت آنلاین را تعاملی می کنند. با درک نظرات مشتریان خود در مورد پیشنهادات خود، می توانید آنها را در زمان واقعی بهبود بخشید و ROI خود را افزایش دهید.

آیا قبل از افتتاح یک فروشگاه آنلاین نیاز به داشتن یک مکان فیزیکی دارم؟

نه اصلا! شما می توانید کسب و کار آنلاین خود را از خانه خود راه اندازی کنید. آدرس فیزیکی انبار شما برای جلب اعتماد خریداران به کسب و کار شما مهم است. با این حال، داشتن یک فروشگاه  برای راه اندازی یک تجارت آنلاین اجباری نیست.

 من یک فروشگاه خرده فروشی دارم. آیا باز هم باید یک فروشگاه اینترنتی باز کنم؟

اگر دوست دارید کسب و کار خود را گسترش دهید و آن را در سراسر جهان بدون سرمایه گذاری فوق العاده انجام دهید، فروشگاه های آنلاین می توانند آن را برای شما محقق کنند. از قدرت فناوری برای کشف رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

 آیا می توانم به صورت رایگان یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنم؟

برخی از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، آزمایش‌های رایگان محدودی را ارائه می‌دهند، اما پس از آن باید هزینه ای پرداخت کنید. در حالی که افزونه ووکامرس WooCommerce رایگان است، برای اجرای آن به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب نیاز دارید که هزینه آنچنانی ندارد.

ما در شرکت آراز پردازش کیا به شما کمک خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن و ارزان ترین راه وب سایت فروشگاهی خود را بسازید.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

بستگی به طرح کسب و کار و بودجه شما دارد. می توانید با امکانات هاست و دامنه ما با هزینه 200 هزار تومان در ماه شروع کنید و برای محدود کردن هزینه های خود به پلاگین ها و تم های رایگان تکیه کنید. ما یک مدل کسب‌وکار را توصیه می‌کنیم که در آن از کوچک شروع کنید و سپس با رشد کسب‌وکارتان پول خرج کنید.

ادامه دارد ……

برگرفته از :

www.builderfly.com

www.wpbeginner.com

 

 

 

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =