آموزش رایگان ترفند های فتوشاپ 2021

فتوشاپ

آموزش رایگان ترفند های فتوشاپ 2021

امروز قسمت های دیگه ای از آموزش فتوشاپ رو براتون قرار دادم. هر هفته روز های شنبه منتظر آموزش های رایگان فتوشاپ باشین!

آراز پردازش گامی نوین در جهت توسعه کسب و کار ها برداشته ، حتما عضو وبسایت ما بشید تا از کلی مزایای رایگان وبسایت بهره مند شید!

 

سری آموزش های فتوشاپ:

  1. سه ترفندجذاب فتوشاپی
  2. ترفندهای کاربردی فتوشاپ
  3. نکات کاربردی فتوشاپ
  4. سه ترفند فتوشاپی
  5. آموزش تصویری فتوشاپ
  6. آموزش گام به گام فتوشاپ

 

ایجاد شیء اسمارت

لایه‌ها در زمانی که به فتوشاپ کشیده میشن، به طور خودکار به اشیای اسمارت تبدیل میشن. اما میشه هر لایه‌ای رو به یک شیء اسمارت تبدیل کرد. برای بهره‌مندی از مزیت‌های اشیای اسمارت از جمله ویرایش بدون تخریب عکس‌ها می‌تونید روی لایه مورد نظر راست-کلیک و گزینه Convert to Smart Object را انتخاب کنید.

پنهان کردن سریع لایه‌ها

اگه می‌خواید روی یک لایه تمرکز کنید و لایه‌های دیگر متمایز بمونن، کلید Alt رو نگه دارید و روی آیکون چشم لایه‌ای که می‌خواید ایزوله بشه کلیک کنید. با تکرار این کار همه لایه‌های دیگر دوباره نمایان میشن!

ایجاد خطوط راهنما در فتوشاپ

صرفاً با کلیک کردن روی خط‌کش‌ها و کشیدن ماوس می‌تونید خطوط راهنما در فتوشاپ ایجاد کنید. اگر خط‌کش‌ها نمایان نیستن، با زدن کلیدهای ترکیبی Ctrl+R اونها رو آشکار کنید.

حذف حالت راه‌راه شدن رنگ

اگه با مشکل راه‌راه شدن رنگ‌ها در تصویر مواجه اید، چاره کار در فتوشاپ خیلی آسونه . با ایجاد یه لایه جدید و پر کردن اون با رنگ سفید و افزودن یه فیلتر Noise ظریف و همچنین تعیین حالت لایه روی Screen می‌تونید این مشکل رو به راحتی حل کنید. بدین ترتیب رنگ توزیع یکنواختی پیدا میکنه و از شر راه‌راه‌های رنگی رها میشید.

لایه Color Lookup

اگر می‌خواهید یک رتبه‌بندی رنگی سریع به تصویر خود اضافه کنید، می‌توانید از لایه‌های adjustment کمتر شناخته‌شده‌ای به نام Color Lookup استفاده کنید. در این لایه اصلاحی ده‌ها گزینه از پیش آماده وجود دارد که برای استفاده از هر رتبه‌بندی رنگی نقطه شروع مناسبی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − دو =