آیتم های کلیدی و مهم تولید محتوا

آموزش وبسایت

آیتم های کلیدی و مهم تولید محتوا

زمان مطالعه مقاله : ۸ دقیقه‌

سر فصل های این مقاله:

تعریف محتوا

آیتم های مهم تولید محتوا

ایده های خلاق در تولید محتوا

لیست کلمات کلیدی

ابزارهای ایجاد کننده عبارت مرتبط با کلمات کلیدی

عنوان محتوا در تولید محتوای گیرا و جذاب

آنالیز محتوای وب سایت رقیب

رفع نیاز کاربر در تولید محتوا

عدم پرداختن به موضوع اصلی سطحی

بررسی موضوع در چند مقاله متفاوت

مخالف بقیه نوشتن

 

سلام دوستان عزیز امروز هم با یه مقاله‌ی دیگه درباره طراحی وبسایت در خدمتتون هستیم. هفته  قبل نکاتی در مورد انواع محتوای سایت توضیح دادم. امروز هم قصد دارم پیوست مقاله‌ی قبلی رو ادامه بدم، با ما همراه باشید.برای اطلاعات بیشتر به مقاله های قبلی مراجع شود.

سری مقاله های قبلی:

21 ویژگی وبسایت تجاری موفق و پول ساز

راه های دریافت مجوز فروشگاه اینترنتی

هاست خوب چه ویژگی هایی دارد ؟؟

معرفی هاست و انواع آن| هاست ایرانی یا خارجی؟|2021

3 عنصر کاربردی و مهم برندسازی

چقدر تا حالا به برند سازی فکر کردین !؟

تعریف وب سایت واکنش گرا و 7 مزیت آن

مقدمه :

تعریف محتوا :

امروزه تاکید بیشتر سئو بر تولید محتوا با کیفیت است. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند. سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

وب سایت‌ها و بلاگ ها ابزارهای ضروری برای کسب‌وکار مدرن هستند. زیرا نوعی ارتباط بین مخاطب و صاحب برند است که نیاز است با تولید محتوایی خلاقانه مخاطب را جذب کند.

محتوا در واقع به زبان عامیانه همان روش تبلیغاتی در بین مردم است. البته نوع و روش کاملا متفاوت می‌باشد و این روش بسیار موثرتر واقع شده است. و مردم به خوبی از آن استقبال کرده اند.

زمانی که مردم متنی را مطالعه و یا فیلمی را تماشا می‌کنند اگر تبلیغات را به وضوح در آن ببینند دلسرد می شوند. توجهی به آن نخواهند داشت. اما در تولید محتوا اصول رپورتاژ رعایت می‌شود. به این صورت که تبلیغ به صورت کاملا نامحسوس و درون گرا است.

خوشبختانه، چند راه سریع و آسان برای تولید سریع محتوای وب سایت وجود دارد که مشتریان احتمالی شما دوست خواهند داشت.

تعریف رپورتاژ : رپورتاژ آگهی (رپورتاژ خبری) در واقع اطلاعیه‌ای است که از سوی واحد روابط عمومی با هدف اطلاع‌رسانی اتفاقات کسب و کار به مردم در رسانه‌های مختلف و انتشارات مرتبط و هدفمند منتشر می‌‌شود.( یکتا نت)

آیتم های مهم تولید محتوا :

داشتن ایده برای تولید محتوا

لیست کلمات کلیدی را تهیه کنید.

از ابزارهای ایجاد عبارت مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کنید.

نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب

محتوای وبسایتهای رقیب خود را چک کنید.

نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید.

به موضوع اصلی سطحی نپردازید.

در چند مقاله متفاوت به بررسی موضوع بپردازید.

مخالف بقیه بنویسید.

یک لیست از مقالات تولیدی خود داشته باشید.

بهترین مقالات تولیدی دیگر وب سایت را قرار دهید.

مقالات آموزشی تولید کنید.

تمامی رازها و افسانه های کسب وکار خود را بیان کنید.

فرمت مقالات خود را در تولید محتوا بروز کنید.

سئو مکانیکی

نکات نگارشی را در تولید محتوا به درستی رعایت کنید.

مطالب طولانی بنویسید.

متا تگ ها عنوان  را جدی بگیرید.

متا تگ توضیحات را فراموش نکنید.

کلمات کلیدی را به درستی استفاده کنید.

از تکنیک های کلاه سیاهی در تولید محتوا اصلا استفاده نکنید.

ایجاد لینک های داخلی بین صفحات وب سایت

معرفی منبع و لینک به آن

شکل و زیرعنوان را فراموش نکنید.

محتوای شما باید در گوشی موبایل به درستی نشان داده شود.

خود را معرفی کنید.

مقالات مرتبط را بخش بندی کنید.

قواعد و اصول خوانایی تولید محتوا

ایده های خلاق در تولید محتوا :

ideas

اولین قدم ایجاد ایده تولید محتوا می باشد. شما اول باید موضوع وب سایت و مقالات خود را تعیین کرده. بعد براساس آنها شروع به تولید ایده و یک موضوع جدید کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید. موضوعات مرتبط را بنویسید و بهترین موضوع را انتخاب کنید.

لیست کلمات کلیدی را تهیه کنید:

keyword words

یکی از دلایل فنی که شما به تولید محتوا می پردازید، به کار بردن کلمات کلیدی داخل وبسایتتان میباشد. لیست کلمات کلیدی که میخواهید بر روی آنها برنامه ریزی کنید را بنویسید و شروع به نوشتن کنید.برای اینکار میتوانید از ابزارهای سئو برای تولید محتوا استفاده کرده و کلمات و عبارت مرتبط که بیشترین جستجو را دارند را بیابید.

از ابزارهای ایجاد کننده  عبارت مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کنید:

ubersuggest-

غیر از گوگل، ابزارهای بسیاری وجود دارند که با توجه به کلمه کلیدی ، عبارت مورد نظر را تولید میکنند. یکی از ابزارها و وبسایتها ubersuggest است که بهترین عبارتهای که دارای بیشترین میزان جستجو هستند را به شما نشان میدهد.

نوشتن عنوان در تولید محتوای گیرا و جذاب:

عنوان متن

متاسفانه یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد تازه در نوشتن محتوای خود می کنند. عنوان محتوای خود را دست کم می گیرند یا یک عنوان کلی می نویسند. مانند ” روش های افزایش بازدید وبسایت ” این عنوان علاوه براینکه تکراری می باشد مخاطبان کمتری به خود می گیرد. عنوان مهمترین بخش است.

زیرا در عنوان می توانید کلمات کلیدی و یا عبارتهای مهم را به طور هوشمندانه به کار ببرید و از همه مهم تر اینکه این عنوان محتوای شماست که کاربر را جذب می کند پس در نوشتن آن دقت بسیاری کنید.

محتوای وبسایت های رقیب خود را آنالیز کنید:

قبل از تولید محتوا، مقالات وبسایت های رقیب را بررسی کرده. سعی کنید که کاستی هایی که در تولید محتوای آنها وجود دارد را در بخش محتوای وبسایت خود حذف کنید. همچنین میتوانید امکانت و پیشنهادهای برا مشتریان خود در نظر بگیرید. که در سایت رقیب وجود ندارد و این همان خلاقانه بودن هست.

نیاز کاربر در تولید محتوا را در نظر بگیرید:

نیاز کاربران خودرا نظر بگیرید و از آن ها بخواهید تا با شما در تعامل باشند.

به موضوع اصلی سطحی نپردازید:

یکی از مشکلات اصلی اکثر مقالات وبسایتها این است که مطالب کاملا تیتروار و بدون بیان جزییات مطرح می شود.اگر شما به مساله تخصصی می پردازید، باید سعی کنید تمامی اطلاعات و مسائل جز آن را بیان کنید.

جزیی پرداختن به موضوع اصلی باعث تمایز وبسایت شما با دیگران می شود. سعی کنید در بررسی موضوع ها از جنبه های مختلف مو ضوع را در نظر بگیرید و با دادن آمار و ارقام در مورد آن موضوع باعث افزایش علاقه افراد میشود.

در چند مقاله متفاوت به بررسی موضوع بپردازید:

گاهی بعضی از موضوعات هستند که چند جنبه برای توضیح دارند اما با یک موضوع یکسان. برای مثال همین مقاله که برای شما نوشتیم. روش های تولید محتوا فراوانی با جنبه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله، روش ها و ایده های مختلف را توضیح دهید. البته این نکته را در نظر بگیرید که ایده های شما باید دارای جنبه های مختلفی باشند نه اینکه دنباله هم باشند.

مخالف بقیه بنویسید:

اجازه بدهید که با یک مثال این مورد را بیان کنیم. شما به عنوان یک بازاریاب محتوا نقش مفید شبکه های اجتماعی را میدانید. آن را یک نیاز ضروری می دانید و همه در این خصوص دارای نظر یکسان با شما هستند.

اما شما ایندفعه به جای خوبی شبکه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا، ضررهای آن را بنویسید. این نوع مقالات نشان میدهد که شما به نکاتی توجه میکنید که دیگران توجهی نمی کنند و باعث تمایز شما با دیگران می شود. به اینها در دنیای تولید محتوا میگویند ” تکنیک خوانده شدن مقاله

برگرفته از:

سایت:seokar.com

سایت:rayamarketing.com

ادامه دارد…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =