اهمیت تولید محتوا و انواع آن در وبسایت

آموزش وبسایت

اهمیت تولید محتوا و انواع آن در وبسایت

مقدمه:

سلام به همراهان عزیز . دوستان در مقاله های قبل در مورد ویژگی های سایت مطلب گذاشتم در این مقاله قصد دارم در مورد محتوای وبسایت باهاتون صحبت کنم.

در این مقاله یاد می گیرید:

1-تولید محتوا چست؟

2-اهمیت تولید محتوا

3-هدف از تولید محتوا

4-انواع تولید محتوا

خوشحال میشم شما هم تجربه هاتون رو در مورد تولید محتوا برام به اشتراک بزارین .

فهرست مقاله های قبلی:

هاست خوب چه ویژگی هایی دارد ؟؟

معرفی هاست و انواع آن| هاست ایرانی یا خارجی؟|2021

چقدر تا حالا به برند سازی فکر کردین !؟

3 عنصر کاربردی و مهم برندسازی

تعریف وب سایت واکنش گرا و 7 مزیت آن

تولید محتوا چیست؟

Content production

اصلا خودِ محتوا چه است! خیلی‌ها اینطور تصور می‌کنند که اگر شما چند خط روی وبلاگ خودتان مطلب بنویسید تولیدِ محتوا کرده‌اید .ولی اصلا اینطور نیست.

یعنی می‌خواهم بگویم که محتوا فقط متن و کلمه نیست بلکه هر چیزی که شما برای رساندن یک منظور استفاده می‌کنید می‌تواند محتوا باشد: حالا شما ممکن است فقط از متن استفاده کنید یا یک عکس هم وسط مطلبتان جا بدهید.

یا اصلا فقط یک ویدئو استفاده کنید و حتی می‌توانید با یک پیام صوتی ساده هم این کار را انجام بدهید.

پس حالا متوجه شدید که محتوا فقط متن و کلمه نیست.

در نتیجه برای اینکه سایت ها بتواند به رتبه و جایگاه ها بهتر و بالاتر در نتایج جستجو ها کسب کند باید از محتوای سئو شده استفاده کند سایت محتوای خود را باید به صورت استاندارد به موتور های جست و جو معرفی کند.

این محتوای استاندارد باید تمامی اصول سئو و بهینه سازی را در خود گنجانده باشد.  در نتیجه

همه چیز وبسایت شما به محتوای آن بستگی دارد.

اهمیت تولید محتوا

امروزه موتورهای جست جو پیشرفت بسیار بالای داشته اند و بسیار هوشمند عمل می کنند.

فرقی نمی کند که موتور جست و جو گر گوگل باشد یا یک موتور جست و جو گرد دیگر، این موتورها با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و با استفاده از ربات ها پیشرفته خود سایت ها و محتوای داخلی آنها را بررسی کرده و بر اساس نوع محتوا و مقدار سئوی ایجاد شده در محتوای آنها را دسته بندی می کنند.

هرچه محتوای تولید شده بیشتر و بهتر اصول و استاندارد های سئو را رعایت کرده باشد رتبه بهتر و بالاتری را در نتایج جستجوی سایت ها کسب می کند.

چرا محتوای وب سایت شما بسیار مهم است؟

من دریافته ام که بسیاری از مشتریان برای طراحی وب سایت به دنبال چیزی مدرن ، مینیمال و زیبا هستند. ما در طراحی وب سایت عاشق مدرن و ساده گرایانه هستیم! بسیاری از مشتریان می خواهند با برداشتن محتوا و بصری سازی سایت ، به این هدف برسند.

اگرچه این مطمئناً باعث ایجاد یک وب سایت جذاب می شود ، اما همچنین می تواند به رتبه بندی موتور جستجوگر شما آسیب برساند. داشتن یک وب سایت زیبا همیشه تضمین نمی کند که دیده شود.

برای اینکه وب سایت شما در نتایج جستجو نشان داده شود ، موتورهای جستجو باید بدانند که وب سایت شما در مورد چیست.یکی از راه های اصلی آموزش موتورهای جستجو در مورد وب سایت شما ، استفاده از محتوا است.همه اینها بخشی از عملکرد موتورهای جستجو است.

اما محتوا فقط برای موتورهای جستجو نیست ، بلکه برای افرادی است که از وب سایت شما بازدید می کنند.

هدف از تولید محتوا چیست:

بطور مثال  اگر هدف کسب وکار جذب بازدید کننده باشد: شما متوجه میشوید که بافت محتوا بیش از حد نباید تخصصی باشد و از موضوعات کلی و عمومی استفاده کنید و سعی کنید نکاتی  را از همان اول به مخاطبتون آموزش بدهید.

اگر هدف کسب وکار خرید بیشتر می‌باشد: بهترین گزینه برای خرید تکراری استفاده آمار و ارقام و همچنین جدول مقایسه بندی می‌باشد. هرچه جزییات و مشخصات و مزایای محصول مورد نظر شرح داده شود مشتری راغب تر به خرید می باشد.

اصالت و پشتیبانی مطمئن: بافت محتوای شما اگر پشتیبانی حرفه ای  داشته باشد و همچنین در خصوص فرایندها و دستورالعملها،  به مخاطب حس مثبتی از خرید منتقل کند در اصل محتوای  مورد نیاز ما جلب رضایت مشتری با نشان دادن کارشناسی قوی و پشتیبانی آنلاین است.

انواع محتوا:

در نظر گرفتن انواع محتوا، به شما کمک می کند تا همیشه مطابق نیاز کاربر پیش بروید و جزء اولین انتخاب‌های او باشید. روش‌هایی که برای تولید محتوای سایتتان انتخاب می‌کنید، به صورت مستقیم روی میزان بازدید از سایت تاثیر می‌گذارند. این روش‌‌ها چه چیزهایی هستند؟

در بین دسته‌بندی انواع محتوا مورد اول یعنی محتوای متنی از بقیه موارد مهم تر و کاربردی است. در واقع تمام انواع محتوا یکدیگر را کامل می‌­کنند اما هریک کاربرد و تفاوت­هایی دارند.

  • محتوای متنی
  • محتوای تصویری
  • تعاملی
  • ویدئویی
  • پست­های وبلاگ
  • کتاب الکترونیکی
  • نقد و بررسی
  • صفحه راهنما و قوانین
  • محتوا ایجادی مخاطب
  • مقایسات
  • منابع و ماخذ
  • سوالات متدوال
  • مدارک و جوایز

ادامه دارد………….

برگرفته از:

rayamarketing.com

portal.ir

themento.net

alomohtava.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =