سه ترفند فتوشاپی

فتوشاپ

ترفندهای فتوشاپ

مقدمه

امروز برایتان سه ترفند فتوشاپی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم از آموزش های زیر استفاده های بسیاری ببرید. نظرتان را برایمان بنویسید.آموزش های فتوشاپ هر هفته به صورت اختصاصی از آراز پردازش کیا قرار داده می شود.

طراحی وب سایت

 

انتخاب رنگ از هر جا

ترفندهای فتوشاپ

شاید شما جزء آن دسته از افرادی باشید که برای به دست آوردن یک رنگ خاص از هر جایی در سیستم‌تان، از آنجا اسکرین‌شات تهیه کرده و در فتوشاپ باز می‌کنید. اما نیازی به انجام این کار نیست.

برای به دست آوردن رنگ از هر جایی خارج از فتوشاپ کافی است ابزار Eye Dropper را انتخاب کنید. سپس فتوشاپ را Minimize کنید و ابزار انتخاب رنگ را به هر جایی خارج از فتوشاپ که در نظر دارید ببرید.

مطالب مرتبط :

آموزش گام به گام فتوشاپ

نکات کاربردی فتوشاپ

نصب براش‌های سفارشی فتوشاپ

ترفندهای فتوشاپ

لزومی به محدود ساختن خودتان به براش‌های از قبل نصب شده در فتوشاپ وجود ندارد.

شما می‌توانید از میان هزاران براشی که در اینترنت عرضه شده است انتخاب کرده و با کلیک روی آیکون چرخ‌دنده و سپس انتخاب گزینه Import Brushes این براش‌های سفارشی را نصب کنید.

 

 

ایجاد بافت بارانی

ترفندهای فتوشاپ

ترسیم قطره‌های باران روشی عالی برای افزودن بر بُعد احساسی یک عکس است، اما گاهی اوقات طبیعت مطابق برنامه‌های ما عمل نمی‌کند. با این حال شما می‌توانید یک لایه جدید در فتوشاپ ایجاد کرده و با رنگ سیاه پر کنید. سپس با افزودن Noise و یک جلوه Motion blur و در نهایت تنظیم لایه روی حالت Screen جلوه قطرات باران را به عکس‌های خود اضافه کنید. در نهایت با افزایش میزان کنتراست می‌توانید این جلوه را واقع‌گرایانه‌تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =