چگونه یک کسب و کار طراحی وب را بازاریابی کنیم؟

کسب و کار

چگونه یک کسب و کار طراحی وب را بازاریابی کنیم؟

چگونه یک کسب و کار طراحی وب را بازاریابی کنیم؟

How to market a web design business?

با توجه به اینکه تنها 29 درصد از مشاغل کوچک در سال 2020 خود را از طریق وب سایت ها تبلیغ می کنند، تقاضا برای طراحان وب ماهر همچنان برای بازاریابی آنلاین ضروری است. بنابراین، بسیار مهم است که بدانید چگونه تجارت طراحی وب خود را با موفقیت بازاریابی کنید.

آیا می دانستید که طراحان وب مانند شما می توانند مهارت های موجود را برای ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان تطبیق دهند؟ برای کمک به شما در یادگیری نحوه بازاریابی، در این مقاله، نحوه بازاریابی یک کسب و کار طراحی وب را با استفاده از استراتژی های زیر بررسی خواهیم کرد:

  • با ایمیل مارکتینگ دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید
  •     استفاده از سئو برای بازاریابی یک کسب و کار طراحی وب سایت
  •     تبلیغ کسب و کار خود از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی
  •     با یک برنامه بازاریابی جامع قدم های بیشتری را طی کنید

1) با ایمیل مارکتینگ دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید 

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک تجارت طراحی وب را به سرعت بازاریابی کنید؟ ایمیل را امتحان کنید. این نسبتاً آسان است و نه تنها به مشتریان جدید دسترسی پیدا می کند، بلکه روابط با مشتریان فعلی را نیز حفظ می کند. 

ایمیل مارکتینگ موثرترین راه برای ارتقای یک کسب و کار کوچک با میانگین بازگشت سرمایه (ROI) 42 دلار برای هر 1 دلار خرج شده است.

به عنوان یک طراح وب، احتمالاً تخصص لازم برای ایجاد عناصر یک ایمیل بازاریابی را دارید. مانند خطوط موضوعی چشم نواز برای جلب توجه مردم. حتی ممکن است بدانید که چگونه یک نسخه موثر بنویسید. از این مهارت ها می توان در ساخت کمپین های بازاریابی ایمیلی استفاده کرد.

ارتباط با مشتریان از طریق ایمیل مارکتینگ

قبل از ایجاد کمپین های بازاریابی ایمیلی، مهم است که به یاد داشته باشید که می خواهید افراد قبل از دریافت پیام های شما ثبت نام کنند. هرگز لیست ایمیل نخرید. نه تنها نمی توانید به کیفیت چنین لیست هایی اعتماد کنید، بلکه احتمالاً به عنوان یک هرزنامه مواجه خواهید شد و حتی ممکن است در برخی کشورها قانون را نقض کنید.

چگونه مردم را وادار به اشتراک می کنید؟ معمولاً با ارائه چیزی ارزشمند در وب سایت خود – مانند یک وبینار یا راهنمای دانلودی در ازای آدرس ایمیل آنها. این یک استراتژی بازاریابی عالی است زیرا افرادی که در لیست ایمیل شما هستند به خدمات و مشاوره تخصصی شما علاقه مند می شوند.

برای ایجاد یک محصول محبوب برای ترغیب افراد به ثبت نام در لیست شما، در مورد مشکلات مشتریان خود تحقیق کنید و توضیح دهید که چگونه طراحی وب می تواند مشکلات آنها را حل کند – شاید با آسان کردن وب سایت آنها برای پیمایش یا استفاده از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای بهبود ترافیک وب

انواع ایمیل های بازاریابی

پس از ایجاد یک لیست ایمیل، می خواهید محتوای منظمی را برای مشترکین خود ارسال کنید که آنها مایل به خواندن آن هستند. این ایمیل ها معمولا به چهار دسته تقسیم می شوند.

پیام های خوش آمد گویی

این اولین ایمیلی است که ارسال می کنید. به مشترکین اجازه دهید بدانند که از ایمیل‌های آینده چه انتظاراتی دارند و چیزی ارزشمند به آنها ارائه دهید.مانند مشاوره رایگان – تا آنها را تشویق کنید از خدمات تجاری شما استفاده کنند. مطمئن شوید که پیام های خوشامدگویی خود را دوستانه ارسال کنید و به نام هر مشترک مراجعه کنید. با تقسیم بندی لیست مخاطبین خود و شخصی سازی ایمیل های خود، می توانید از بازگشت سرمایه (ROI) عظیمی برخوردار شوید.

خبرنامه ها

خبرنامه های ایمیلی اطلاعاتی را که می خواهند بخوانند در اختیار خوانندگان شما قرار می دهند. اگر به مشتریان احتمالی غذا می‌دهید، خبرنامه‌های شما باید حاوی مقالات و مطالعات موردی در مورد اینکه چگونه طراحی وب مؤثر به کسب‌وکارها کمک می‌کند.

تا مشتریان بیشتری را گسترش دهند و جذب کنند، باشد. در حالی که محتوای شما نباید کاملاً خود تبلیغاتی باشد، می‌توانید یک تماس برای اقدام (CTA) در پایان قرار دهید تا خوانندگان خود را به راه‌حلی که کسب‌وکارتان ارائه می‌دهد راهنمایی کنید.

محتوای آموزشی

مقالات راهنما را در مورد حل مشکلات وب سایت، مانند بهبود سرعت بارگذاری یا ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل ارائه دهید. محتوایی مانند این، شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود معرفی می کند و این احتمال را افزایش می دهد که مشترکین شما برای حل مشکلات خود به شما مراجعه کنند.

تبلیغات

به پروژه های طراحی وب، معاملات، تخفیف یا افزودن رایگان ارائه دهید. برای ایجاد فوریت، ایمیل‌هایی را دنبال کنید که نشان می‌دهند پیشنهادات ویژه چه زمانی به پایان می‌رسد.

کمپین های بازاریابی ایمیلی موثر

یک کمپین بازاریابی ایمیلی با کارایی بالا باید چندین ایمیل را به صورت متوالی ارسال کند تا خوانندگان شما را تشویق کند تا خدمات طراحی وب شما را استخدام کنند. در حالی که می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید، ناکارآمد خواهد بود. استفاده از راه حل بازاریابی ایمیلی آنلاین را در نظر بگیرید.

Constant Contact ابزارهای بازاریابی ایمیلی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند ایمیل های حرفه ای طراحی کنید، کمپین خود را خودکار کنید، لیست مخاطبین را مدیریت کنید و نتایج خود را پیگیری کنید.

2) استفاده از سئو برای بازاریابی یک کسب و کار طراحی وب سایت

مشتریان شما ممکن است به شما وابسته باشند تا وب سایت های خود را برای موتورهای جستجو جذاب کنید تا کسب و کار آنها در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) برجسته تر ظاهر شود. اما وب سایت شما چقدر سئو پسند است؟

اگر به عنوان یک طراح وب نمی دانید چگونه یک کسب و کار طراحی وب را بازاریابی کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریان شما با ایجاد وب سایت هایی که بخشی از تلاش های بازاریابی مربوطه آنها باشد، به شما اعتماد کنند.

ارزیابی مداوم وب سایت کسب و کار طراحی وب خود، بخش مهمی از اطمینان از اینکه مشتریان می توانند خدمات شما را به صورت آنلاین پیدا کنند، است. وب سایت شما ابزار مهمی در تولید سرنخ، ارتقاء آگاهی از برند و موارد دیگر است. معاینات منظم ضروری است.

هنگام بررسی سئوی وب سایت کسب و کار طراحی وب خود، بهترین روش ها را دنبال کنید و سوالات زیر را از خود بپرسید:

آیا وب سایت شما برای موبایل مناسب است؟

افراد بیشتری در حال تحقیق در مورد کسب‌وکارها در دستگاه‌های تلفن همراه هستند، به این معنی که وب‌سایت‌های سازگار با موبایل در SERP رتبه بالاتری خواهند داشت.

آیا صفحات شما به سرعت بارگذاری می شوند؟

تصاویر و ویدیوهای با وضوح بالا در صفحات شما ممکن است عالی به نظر برسند، اما اگر این ویژگی ها به کندی بارگیری شوند، می توانند به رتبه بندی جستجوی Google شما آسیب بزنند.

آیا وبلاگ شما به طور مرتب به روز می شود؟

موتورهای جستجو محتوای به روز رسانی منظم را دوست دارند. و وبلاگ شما یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. پست های جدید را هر هفته یا حداقل یک بار در ماه اضافه کنید.

آیا از کلمات کلیدی به درستی استفاده می کنید؟

استفاده از عبارات جستجوی مورد علاقه به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید. در مورد کلمات کلیدی محبوب تحقیق کنید و از آنها در وب سایت خود استفاده کنید.

3) تبلیغ کسب و کار خود از طریق بازاریابی شبکه های اجتماعی

Promote your business through social media marketing

بازاریابی شبکه های اجتماعی یک راه موثر برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش آگاهی از برند شماست. برای کسب و کارهای طراحی وب، ایجاد یک برند قابل اعتماد در رسانه های اجتماعی به معنای صرف زمان برای اطمینان از اینکه تمام پست های رسانه های اجتماعی شما استانداردهای بالای کسب و کار شما را منعکس می کند، است.

هنگام استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خدمات طراحی وب خود، حتما موارد زیر را انجام دهید.

مقاله های مرتبط

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت؟

از تصاویر با کیفیت بالا در پست های خود استفاده کنید

استفاده از تصاویر واضح و با اندازه مناسب در پست‌های رسانه‌های اجتماعی و جزئیات حساب – مانند هدرها و عکس‌های نمایه برای همه مشاغل مهم است، اما برای طراحان وب بسیار مهم است.

مشتریان شما رسانه‌های اجتماعی شما را به‌عنوان بازتابی از نحوه ظاهر کار شما در وب‌سایت‌هایشان می‌بینند، بنابراین مطمئن شوید که طراحی و برندی با کیفیت بالا را که می‌خواهید با کسب‌وکارتان مرتبط کنید، به نمایش بگذارید.

سئو را در شبکه های اجتماعی خود پیاده سازی کنید

سئو به وب سایت شما ختم نمی شود. استفاده از متن غنی از کلمات کلیدی در نمایه رسانه های اجتماعی شما می تواند جستجوهای آنلاین بیشتری را به حساب کسب و کار شما هدایت کند. گنجاندن هشتگ‌های مرتبط در پلتفرم‌هایی مانند توییتر یا اینستاگرام نیز می‌تواند باعث شناسایی بیشتر شما شود.

دانلود رایگان :

دانلود افزونه Rank Math Pro 3.0.27 – افزایش سئو سایت

نمایش نظرات

مردم از رسانه های اجتماعی برای تحقیق در مورد شرکت ها استفاده می کنند، بنابراین مطمئن شوید که نظرات مشتریان خوب را در صفحه فیس بوک و سایر کانال های رسانه های اجتماعی خود نشان دهید. ارائه نظرات کتبی می تواند تأثیر قابل توجهی بر روی اینکه آیا مشتریان تصمیم می گیرند با شما تجارت کنند یا خیر، داشته باشد.

4) با یک برنامه بازاریابی جامع قدم های بیشتری را طی کنید

داشتن مهارت های طراحی وب به تبلیغ کسب و کار شما از طریق یک کمپین بازاریابی ایمیلی، وب سایت سازگار با سئو یا پست های رسانه های اجتماعی چشم نواز کمک می کند. اما هنگام یادگیری نحوه بازاریابی یک کسب و کار طراحی وب، کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. مرحله بعدی چیست؟

شما می توانید یک برنامه جامع ایجاد کنید که ایمیل، سئو و تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی را ترکیب می کند. حتی ممکن است کانال‌های دیگری مانند پست مستقیم یا استراتژی‌های دیگر مانند تبلیغات پولی را بررسی کنید یا پرسشنامه طراحی وب را در نظر بگیرید.

برای شروع، Constant Contact’s The Download را بررسی کنید، یک راهنمای بازاریابی که به شما کمک می کند تا درک کنید چگونه از بازاریابی آنلاین به نفع خود استفاده کنید.

برگرفته از :

https://www.constantcontact.com

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =