آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی : نحوه انتخاب بهترین قالب

آموزش کامل وردپرس

آموزش طراحی سایت فروشگاه
مقدمه :

انتخاب یک قالب وب سایت ممکن است چالش برانگیز باشد. زیرا گزینه های رایگان و پولی زیادی برای انتخاب وجود دارد. قالب وب سایت سبک و طراحی کلی وب سایت شما است. شامل تمام ویژگی های ضروری مانند ترکیب رنگ ها، قالب متن، ساختار کلی، و اجزای سبک همگی بخشی از قالب هستند. به طور خلاصه، قالب وب سایت شما یک تصویر واقعی از کسب و کار شما است و تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربر دارد.

طراحی وب شما، در بسیاری از موارد، عامل تعیین کننده برای بسیاری از مشتریان است – آیا از شما خرید کنند یا نه. یک صفحه وب شکسته معمولاً باعث ترس مردم می شود، اعتبار و اعتماد از بین می رود و مردم نگران هستند که شما ممکن است سفارشات را با همان اشکالاتی مانند صفحات طراحی شده خود پردازش کنید.

چگونه می توانیم از این امر اجتناب کنیم و آیا واقعاً لازم است هزاران دلار برای توسعه دهندگان و طراحان برای ایجاد یک طرح منحصر به فرد سرمایه گذاری کنیم؟ من حدس می‌زنم که مزایای خاصی برای آن وجود دارد (توسعه‌دهنده و طراح معمولاً ایده خوبی از آنچه در حال حاضر در آن مناطق رواج دارد دارند)، اما شما همچنین می‌توانید به گزینه بسیار ارزان‌تری رضایت دهید و خودتان آن را سفارشی کنید.

عنوان مقاله این هفته طراحی سایت فروشگاهی :

images

نحوه انتخاب بهترین قالب 

لذت بخش ترین جنبه ایجاد وب سایت خود، البته انتخاب قالبی است که برای نوع سایتی که می خواهید ایجاد کنید، مناسب باشد.

اول از همه، شما باید هدف وب سایت خود را تعیین کنید. آیا شما یک شرکت هستید؟ شما خبرنگار هستید؟ شما یک طراح خوداشتغال هستید؟آیا یک مغازه دار هستی؟ به این فکر کنید که واقعاً چه نوع وب سایتی می خواهید؟ این امر بر ظاهر وب سایت شما و ویژگی های مورد نظر شما در طراحی انتخابی شما تأثیر می گذارد. وب سایت های مخالفان و آشنایان خود را بررسی کنید. شکل و چیدمان آنها چگونه است؟ ممکن است بتوانید با نگاه کردن به وب‌سایت‌های  طراحی شده ی توسط  شرکت آراز پردازش و مقایسه آن‌ها با دیدگاهی که دارید، ایده‌های طراحی به دست آورید.

 پس از آن، باید تصمیم بگیریدکه آیا می‌خواهید با یک قالب سازنده وب‌سایت پولی استفاده کنید یا با قالب رایگان. با این حال، در طول جستجوی بهترین قالب های وب سایت حرفه ای، ارزان بودن لزوما یک چیز منفی نیست. با این حال، باید تا حد امکان طرح‌های زیادی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می‌کنند.  

5 نکته برتر برای انتخاب یک الگوی وب سایت 

 1 . اهداف خود را در نظر بگیرید

هدف سایت شما دقیقا چیست؟ هدف وب سایت شما باید مطابق با اهداف شرکت شما باشد. ممکن است بخواهید ترافیک مرتبط را بهبود ببخشید، پایگاه داده ایمیل خود را بسازید، تجربه ای مناسب برای مشتریان ایجاد کنید یا درآمد خود را افزایش دهید. همه اینها فوق العاده هستند، اما این فقط یک هدف بلند مدت است. حتی هنگام انتخاب یک قالب طراحی وب سایت، باید اهداف استراتژیک و روشنی داشته باشید. 

هر نوع وب سایتی ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. در دنیای وب حرفه ای، یک خطای معمولی نادیده گرفتن ماهیت خاص یک سایت است. یک وب سایت برای تجارت الکترونیک باید موارد را برجسته کند، دکمه های فراخوان باید برای مشتریان آسان باشد و عکس ها باید استاندارد بالایی داشته باشند.

یک وب سایت شرکتی باید چشمگیر باشد و چیدمان آن باید اعتماد، قدرت و امنیت را به همراه داشته باشد. وب‌سایتی که به کودکان متصل است باید سرگرم‌کننده باشد و رنگ‌های استفاده‌شده باید شادی‌کننده باشد، پس‌زمینه ممکن است خنده‌دار باشد، و غیره.  اگر در مورد این موضوع اطلاعاتی دارید، می‌دانید هنگام انتخاب یک الگوی طراحی باید به کدام سمت بروید. هر کسی که قالب را برای وب سایت جدید خود انتخاب می کند باید این ویژگی ها را بداند.

2. طراحی قالب ریسپانسیو را انتخاب کنید 

اگرچه تقریباً تمام قالب‌های سازنده وب‌سایت‌های اخیر واکنش‌گرا هستند، اما مطمئن نمی‌شوند که یک رابط کاربری عالی برای موبایل ارائه می‌دهند. امروزه، بسیاری از وب‌سایت‌ها تست موبایل گوگل را پشت سر می‌گذارند، اما چنان رابط کاربری وحشتناکی ارائه می‌دهند که در دستگاه‌های هوشمند بی‌استفاده هستند. در نتیجه، شما باید قالبی با چیدمان سازگار با موبایل انتخاب کنید. زیرا یک ویژگی قابل تنظیم به وب سایت شما امکان می دهد تا به صورت خودکار با اشکال و اندازه های مختلف نمایش تنظیم شود.

بسیار مهم است زیرا اکثر مشتریان شما جوانان و نسل جدید  هستند که با استفاده از تلفن های هوشمند خود خرید آنلاین می کنند. بنابراین قالب وب سایت شما باید با موبایل سازگار باشد.

اکثر سوژه‌های وب‌سایت، نمایش‌هایی را برای بازی قبل از خرید ارائه می‌کنند. بنابراین قبل از خرید حتماً الگوها را در دستگاه های تلفن همراه و تبلت بررسی کنید.

در گذشته، طراحی ریسپانسیو اختیاری بوده است، اما همه چیز تغییر کرده است، و اکثر قالب‌ها اکنون نشان‌دهنده واکنش‌پذیری هستند. با این حال، برخی از تم ها هنوز از طرح های موبایل پشتیبانی نمی کنند. از این ناهنجاری ها دوری کنید.

3. سفارشی سازی و ویژگی آن را بررسی کنید

یک الگوی از پیش ساخته شده مطمئن برای افراد غیر تکنولوژی یک گزینه فوق العاده است. با این وجود، مصرف کنندگان هنوز امیدوارند که به اندازه کافی قابل تنظیم باشد تا وب سایت را برای ساختن یک نام تجاری جدید یا ادغام آن با برند فعلی سفارشی کنند. این ممکن است برای مواردی مانند سازنده لوگو یا سازنده صفحه فرود مفید باشد. با این حال، همه طرح ها در اینترنت در دسترس نیستند. در این صورت، می‌توانید قالب‌های وب‌سایت حرفه‌ای را با تمام ابزارک‌ها و افزونه‌های داخلی ضروری با توجه به کسب‌وکار خود انتخاب کنید.

انعطاف پذیری

جدا از ویژگی های فنی ذکر شده در بالا، شما می خواهید الگویی داشته باشید که به شما امکان انعطاف پذیری زیادی را بدهد. چرا؟ زیرا پس از آن می توانید وب سایت خود را بیشتر سفارشی کنید. شما می خواهید وب سایت شما با برند شرکت شما سازگارتر باشد. می‌توانید فونت، رنگ، اندازه و سایر عناصر را در قالب‌های خاص تغییر دهید. داشتن انعطاف پذیری دوست داشتنی است، اما ممکن است عملکرد را به خطر بیندازد، بنابراین با احتیاط ادامه دهید. در عوض، سبکی را انتخاب کنید که شباهت زیادی به ظاهر سایت خود داشته باشید. شما نیازی به سفارشی سازی زیادی از این طریق نخواهید داشت.

4. در دسترس بودن پشتیبانی مشتری

هنگام انتخاب یک قالب طراحی، لزوم داشتن پشتیبانی عالی را نادیده نگیرید. میلیون‌ها قالب رایگان و پولی در اینترنت موجود است، اما همه آن‌ها طبق برنامه کار نمی‌کنند. این شانسی است که الگوی شما ممکن است نقص یا نقصی داشته باشد که توسعه دهنده ممکن است به سرعت آن را برطرف کند. بنابراین قبل از خرید مطمئن شوید که چه کسی الگو را به شما ارائه می دهد و آیا آنها خدمات مشتری را ارائه می دهند؟

5. سئو بهینه سازی موتورهای جستجو

همیشه در هنگام ایجاد هر نوع حضور در وب، یک نکته مهم است. نحوه سازماندهی وب‌سایت شما، کلمات کلیدی که برای جلب توجه استفاده می‌کنید، و مجموعه‌ای از عوامل دیگر، همگی با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا وب‌سایت شما را قابل اسکن و به راحتی فهرست‌بندی برای عنکبوت‌های جستجو کنند.

هدف آشکار ساختن صفحه اول است و اگر قالب شما چارچوبی مطابق با آخرین استانداردهای سئوی گوگل نداشته باشد، این کاملا غیرممکن است. وردپرس معمولاً به صورت کاملاً مناسب SEO است، اما اگر برای ساخت یک تم سفارشی هزینه می‌کنید، باید مراقب باشید. این یکی دیگر از دلایل مهم بودن حمایت است. با یک انجمن پشتیبانی فعال، می توانید مطمئن باشید که الگوی شما مطابق با آخرین استانداردهای وب به روز می شود.

سه نمونه عالی از طراحی وب شگفت انگیز برای یک فروشگاه تجارت الکترونیک

بهترین راه برای یادگیری مثال زدن است، بنابراین من وقت گذاشتم تا سه فروشگاه آنلاین منحصر به فرد را پیدا کنم که دارای طراحی های وب مدرن، قابل دسترس و کاربرپسند هستند. شما مجبور نیستید از همان ردپاها پیروی کنید، اما همیشه خوب است که چیزی برای نگاه کردن داشته باشید. تمام نکات مورد بحث ما در قسمت اول پست همچنان صادق است.

اولین سایت

Adobe KnowHow

سایت اول

شیک است، مدرن است، مینیمال است و برای چشم راحت است. این بهترین اجرای یک فروشگاه آنلاین مدرن فروش کالاهای دیجیتال است. البته، این توسط Adobe ساخته شده است و آنها در مورد هر چیزی که مربوط به طراحی باشد کاملاً متخصص هستند، اما به این معنی نیست که شما نمی توانید مثال بزنید و به خودتان الهام دهید تا چیزی مشابه پیدا کنید. صفحات محصول را مرور کنید و ببینید چگونه آنها از جدیدترین فناوری برای حفظ یک تجربه خرید و مرور خوب استفاده می کنند.

دومین سایت

Sleeping Duck

سایت دوم 

اما این طراحی وب بی عیب و نقص است و نشان می دهد که چگونه رنگ های مختلف و عناصر HTML می توانند بر تجربه مرور تأثیر بگذارند. دکمه «Discover the Benefits» درست در وسط شفاف است، اما به محض اینکه ماوس را روی آن قرار می‌دهید، به رنگ روشن می‌شود و نیاز به اقدام فوری دارد.

صفحات محصول دارای پیمایش بینهایت است و همچنین برخی از عناصر جاوا اسکریپت جالب به آن اضافه شده است. مانند توانایی اجرای نحوه کار تشک هایشان به گونه ای که هر لایه روی هم اضافه شود. با مشاهده این، متوجه می‌شویم که می‌توانیم فروشگاه‌های آنلاین خود را هر طور که دوست داریم شخصی بسازیم.

سومین سایت

Pencil by FiftyThree

سایت سوم

فقط یک محصول می فروشید؟ از بچه‌های فروشگاه FiftyThree مثال بزنید، محصول باشکوه و نسبتاً معروف آن‌ها «مداد» در یک وب‌سایت تک صفحه‌ای شگفت‌انگیز گنجانده شده است که همه صفحات لازم را برای اطلاعات، نحوه کار، توصیفات، و البته صفحه خرید ارائه می‌کند. . این ویژگی طراحی تک صفحه ای همیشه محبوب با پیمایش بینهایت است که به خواننده (مشتری) اجازه می دهد تا خود را در تجربه محصول از طریق کلمات غوطه ور کند.

نتیجه

به طور خلاصه، ما راهنمای فوق را گردآوری کرده ایم که برای درک نحوه انتخاب قالب وب سایت به روشی بسیار دقیق بسیار مفید است. علاوه بر این، از خود در مورد برنامه های خود برای پیشرفت در حال حاضر سؤال کنید زیرا همه موارد مهم بالا را در ذهن خود دارید تا بهترین قالب را برای وب سایت خود انتخاب کنید. ما تمام مشاوره ها و منابعی را که برای کارآمدی نیاز دارید در اختیار شما قرار داده ایم. این کاملاً به شما بستگی دارد، اما ما به شما توصیه می کنیم یک قالب وب سایت حرفه ای را با بهترین قالب سازنده وب سایت ما انتخاب کنید تا در کمترین زمان وب سایت های عالی ایجاد کنید.

سوالات متداول

آیا قالب های سفارشی بهتر از قالب های از پیش ساخته شده است؟

بسیاری از مردم بر این باورند که برای اطمینان از اینکه یک وب سایت عالی به نظر می رسد. همیشه باید از پایه ساخته شود. به هر حال، این چنین نیست. امروزه ده ها قالب وب سایت حرفه ای در اینترنت موجود است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین الگوی طراحی را از بین میلیون ها الگوی موجود انتخاب کنید. در نتیجه، اهمیت انتخاب الگوی مناسب را درک می کنید. از سوی دیگر، انتخاب الگوی طراحی ایده آل دشوار خواهد بود. اگر می خواهید توجه مشتری را جلب کنید و آنها را درگیر نگه دارید، وب سایت شما باید ظاهر و عملکرد یک تجارت واقعی را داشته باشد.

سخن پایانی :

سوالات و نگرانی های خود را با ما در میان بگذارید و ما بلافاصله با پاسخ به شما پاسخ خواهیم داد. آهسته پیش بروید، اما پیوسته پیشرفت کنید. فراموش نکنید که فروشگاه‌های تازه راه‌اندازی خود را به ما نشان دهید، حتی اگر این پست نقطه شروع شما بود

برگرفته از :

ecommerce-platforms.com

monsterhost.com

inmotionhosting.com

 

 

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =