طراحی سایت دو زبانه چند زبانه

آموزش وبسایت

multilingual-webdesign

مقدمه:

سلام به همراهان عزیز . دوستان در مقاله های قبل بخش آموزش وب سایت در مورد ویژگی های سایت مطلب گذاشتم. در این مقاله قصد دارم در مورد وبسایت های چند زبانه باهاتون صحبت کنم. با ما همراه باشید.

ویژگی های وب سایت ها:

دامین

هاست

برند

رابط کاربری

تجربه کاربری

منوهای واضح

دسترسی سریع

اطلاعات تماس

پشتیبانی

فعالیت در شبکه های اجتماعی

واکنشگرا

مجوز

سوالات متداول

محتوای آموزشی

انواع محتوا

چند زبانه

شناخت مخاطب

گرفتن اطلاعات کاربران

راهنمای سایت

سرعت سایت

امنیت

سئو

طراحی سایت چند زبانه و یا دو زبانه بعنوان یک ابزار قدرتمند بازاریابی اینترنتی ؛ فروش آنلاین و معرفی کالا و خدمات هست. می تواند اثر تحولی در کسب و کار شما داشته باشد. وب سایت طراحی شده بصورت دو یا چند زبانه. می تواند روند فعالیت شرکت یا مجموعه تجاری و صنعتی شما را فراتر از محدودیت های جغرافیایی و تکلمی هدایت نماید.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد.

برای اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول طراحی وب سایت مراجعه کنید.

اهمیت طراحی سایت چند زبانه

Multi-Lingual-Website

زمینه گسترش روابط تجاری و ارتباطات بین المللی از طریق طراحی وب سایت دو زبانه و چند زبانه فراهم شده. و بستری برای عرضه محصولات یا خدمات شما به اقصی نقاط دنیا ایجاد می گردد.

طراحی سایت چند زبانه یکی از اقدامات بسیار مهم در فروش و بازاریابی دیجیتالی می باشد. در صورتی که سازمان یا کمپانی شما استراتژی فروش و برنامه تعاملات بین المللی را دارد و با کاربران غیرفارسی زبان در ارتباط است وب سایت شما می بایست برای مخاطبان خارجی قابل استفاده باشد.

ایجاد زمینه های تجارت الکترونیک با سایر کشورها، توسط پایه ریزی وب سایت چند زبانه مقدور است.

هزینه طراحی سایت چند زبانه

هر شرکت سازنده با توجه به تخصص خود و زمان صرف شده و امکاناتی که در وبسایت پیاده سازی نموده است و با توجه به روش‌های مورد استفاده در چندزبانه کردن سیستم‌های مدیریت محتوا و یا استفاده از زبان‌های برنامه‌ نویسی برای طراحی سایت چند زبانه ؛ هزینه طراحی را تعیین می نماید ؛  هزینه طراحی و اجرای چنین سایت های بیشتر از سایت های تک زبانه است. (بطور معمول ۳۰ الی ۳۵ درصد بیشتر است.)

آراز پردازش کیا متخصص در طراحی وب سایت چند زبانه

شرکت آراز پردازش کیا با گزینش روش ها و ابزارهای مناسب جهت طراحی وبسایت ‌های دوزبانه نه تنها در بخش محتوا بلکه در سایر کاربردهای وبسایت یا پورتال مانند فروشگاه آنلاین، وب سایت های خبری چند زبانه و بسیاری از قسمت ها را بصورت تخصصی انجام می دهد.

انجام تنظیمات و برنامه های لازم در جهت مدیریت آسان و در دسترس نهادن مطالب و محتواهای موجود در هر زبان، به علاوه یکنواخت سازی و همگن سازی محتوا (متون، تصاویر، ویدئوها و …) در زبان‌های مختلف و نکات فنی و کاربردی دیگر.  از مواردی است که طراحی سایت‌های دوزبانه و چندزبانه را به موضوعی تخصصی و نیازمند دقت بیشتر تبدیل می‌کند.

از این رو شرکت آراز پردازش کیا با توجه به تجربیات و دانش کارشناسان خود چنین وبسایت هایی را بدون ایجاد مشکلی طراحی و پیاده سازی می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هشت =