در 11 مرحله در سال 2022 به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

کسب و کار

Write-a-business-plan

عنوان مقاله ی امروز:

در 11 مرحله در سال 2022 به یک کارآفرین موفق تبدیل شوید

فهرست مطالب امروز:

1. “چرا” خود را بشناسید

2. ایده کسب و کار منحصر به فرد خود را توسعه دهید

3. آموزش یا ادامه تحصیل خود را در نظر بگیرید

4. به شغل فعلی خود بچسبید (فعلا)

5. یک جایگاه سودآور را شناسایی کنید

6. یک طرح تجاری بنویسید و بروید!

7. برای خود یک برنامه تعیین کنید و منحرف نشوید

8. کار کنید. کار کنید و  کار کنید.

9. امور مالی خود را مرتب کنید

10. شبکه سازی را شروع کنید

11. برند و استراتژی بازاریابی خود را مستحکم کنید

اگر یک چیز وجود داشته باشد که چند سال گذشته به ما نشان داده است، آن اهمیت کارآفرینی آنلاین است. وقتی دنیا تعطیل شد، کسب‌وکارهای بدون حضور آنلاین (یا که قادر به انتقال آنلاین نبودند) شکست خوردند. هرگز زمان بهتری برای تبدیل شدن به یک کارآفرین دیجیتال وجود نداشته است.

با تعداد زیادی از افراد که کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی می‌کنند، همیشه مشخص نیست که چگونه در سال 2022 به یک کارآفرین آنلاین موفق تبدیل شوید. با این مقاله، می‌توانید خود را با 11 نکته برتر در مورد نحوه موفقیت آمیز بازاریابی و الگوبرداری از خود به عنوان یک کارآفرین دیجیتالی مجهز کنید. . موفق باشید!

1. “چرا” باید خود را بشناسیم

کارآفرینی آنلاین می تواند به معنای هر چیزی باشد که شما می خواهید. این دقیقاً همین سطح از انعطاف پذیری و استقلال است که بسیاری از صاحبان مشاغل نوپا را جذب می کند. با این حال، اگر «چرا» را که می‌خواهید به یک کارآفرین آنلاین موفق تبدیل شوید، بررسی نکنید، هرگز پایه‌ای قوی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود نخواهید داشت.

در اینجا چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید:
  • یک :آیا می خواهید کنترل بیشتری در محل کار داشته باشید؟
  • دو : آیا از کار کردن برای دیگران خسته شده اید؟
  • سه :آیا ایده کسب و کار خوبی دارید که فکر می کنید می تواند درآمد زیادی داشته باشد؟
  • چهار :آیا دوست دارید اشتیاق خود را به شغل با حقوق تبدیل کنید؟
  • پنج :آیا از شغل فعلی خود ناراضی هستید؟

درک دلیل شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین، کلید موفقیت شما و کسب و کارتان است. اگر «چرا» خود را نمی‌دانید یا استدلالتان ضعیف است، چگونه در سختی‌ها استقامت خواهید کرد؟

2. ایده کسب و کار منحصر به فرد خود را توسعه دهید

ایده پردازی

این به نکته شماره 5 مربوط می شود، اما مهمتر است که قبل از آن در نظر بگیرید. ایده کسب و کار شما چیست؟ و آیا به اندازه کافی منحصر به فرد برای موفقیت است؟ شما می توانید تمام مهارت های کارآفرینی در جهان را داشته باشید، اما بدون یک ایده نوآورانه، هیچ کاری ندارید.

پیشنهاد برای مطالعه

25 ایده خلاقانه کسب‌ و کار و افزایش درآمد

با نوشتن ایده اصلی خود در مرکز یک تکه کاغذ بزرگ، یک نقشه ذهنی ایجاد کنید. سپس، ایده را با فلش هایی که از مرکز بیرون می آیند گسترش دهید تا زمانی که مطمئن شوید ایده شما صرفاً یک مفهوم جدید نیست، بلکه مبنایی برای یک مدل کسب و کار برنده است.

3.آموزش یا ادامه تحصیل خود را در نظر بگیرید

فهرستی از نقاط قوت و ضعف خود را در رابطه با ایده کسب و کار خود بنویسید. آیا این نقاط ضعف نقاطی هستند که می توانید آنها را بهبود ببخشید؟ اگر می‌خواهید کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید، اما نمی‌دانید چگونه یک طرح کسب‌وکار موفق تهیه کنید، پس گرفتن MBA ممکن است کلید موفقیت شما باشد.

اگر علاقه زیادی به رنگ دارید و یک هنرمند طبیعی هستید، اما دانش کاری فتوشاپ یا ایندیزاین ندارید، پس یک دوره فنی در این نرم افزار می تواند بسیار برای شما مفید باشد.

نقاط ضعف شما هر چه که باشد، همیشه می توانید با ثبت نام در دوره های آموزشی یا بازگشت به مدرسه در آنها پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید، دوره‌های آنلاین دانشگاهی و کالج انعطاف‌پذیر و آزاد برای افرادی که به صورت تمام وقت مشغول به کار هستند وجود دارد.

4. به شغل فعلی خود بچسبید (در حال حاضر)

بسیار آسان است که با ایده تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین هیجان زده شوید. اگر مدل کسب‌وکار خود را طراحی کرده‌اید، اختراع باورنکردنی انجام داده‌اید، یا به سادگی از کار روزانه خود خسته شده‌اید، به راحتی می‌خواهید فوراً کار را ترک کنید.

با این حال، متأسفانه، 45 درصد از کسب و کارهای کوچک استارتاپی در پنج سال اول شکست می خورند. خبر خوب این است که هرچه قبل از شروع کارآفرینی دیجیتالی آمادگی بیشتری داشته باشید، احتمال موفقیت شما و کسب و کارتان بیشتر خواهد بود.

با این وجود، مهم است که در ترک شغل روزانه خود خیلی عجله نکنید. کسب و کارهای کوچک در چند سال اول پول زیادی (در صورت وجود) به دست نمی آورند. اگر می‌توانید با توسعه برند شخصی، ایده کسب‌وکار آنلاین و مهارت‌های تجاری‌تان، درآمد ثابتی داشته باشید، تا زمانی که می‌توانید این کار را انجام دهید.

5. شناسایی یک جایگاه سودآور

هنگامی که مارک زاکربرگ فیس بوک را ایجاد کرد، شکافی را در بازار شناسایی کرد. هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری کاری را که وب سایت او انجام داد انجام نداد و در نتیجه، او به یکی از موفق ترین کارآفرینان اینترنتی در تمام دوران تبدیل شده است.

اما، اگر امروز ایده ای شبیه به فیس بوک داشته باشید چه؟ آیا به همان اندازه موثر خواهد بود؟ جواب کوتاه، نه است. فیس‌بوک آنقدر از بازار را در اختیار دارد که دیگر برای رقبا سودآور نیست.

مهمترین چیزی که باید در هنگام برنامه ریزی برای کسب و کار آنلاین یا نام تجاری خود در نظر بگیرید، این است که آیا جایگاهی که شناسایی کرده اید واقعاً سودآور است یا خیر. متأسفانه، ایده‌های عالی همیشه کسب‌وکارهای دیجیتالی عالی را ایجاد نمی‌کنند، در حالی که ایده‌های بسیار ساده و خاص، اغلب بهترین کسب‌وکارهای آنلاین را ایجاد می‌کنند.

6. یک طرح تجاری بنویسید و بروید!

برخی از کارآفرینان آنلاین موفق توصیه می کنند به محض اینکه اولین ایده خود را پیدا کردید، کسب و کار خود را شروع کنید. دیگران از صبر و برنامه ریزی دقیق حمایت می کنند. ما متوجه شدیم که موفق ترین کارآفرینان آنلاین ترکیبی از آمادگی قبلی و خودپسندی را به کار می گیرند.

برای نوشتن یک طرح کسب و کار وقت بگذارید و در نتیجه مدل کسب و کار خود را توسعه دهید. برنامه های تجاری نه تنها به شما امکان می دهد افکار خود را سازماندهی کنید، بلکه به سرمایه گذاران بالقوه کمک می کند تا ببینند بازگشت سرمایه (ROI) آنها احتمالاً از کجا می آید.

پیشنهاد سردبیر

مفهوم مدل کسب‌وکار و قواعد طراحی آن

بیشتر از این، آنها مانند نقشه های راه هستند، تا شما را در مسیر شهرت و ثروت راهنمایی کنند. از یک طرح تجاری برای شناسایی بازار هدف خود استفاده کنید، اهدافی را برای خود تعیین کنید و مشخص کنید که پول از کجا می آید.

در عین حال، در مرحله برنامه ریزی گرفتار نشوید. گاهی اوقات، برنامه ریزی بیش از حد می تواند ایده های تجاری بزرگ را آنقدر به تعویق بیاندازد که هرگز از روی زمین خارج نشوند. هنگامی که طرح کسب و کار خود را آماده کردید، در حالی که انرژی شما هنوز بالاست، مسیر شغلی جدید خود را شروع کنید!

7. برای خود یک برنامه تعیین کنید و منحرف نشوید

برای خود یک برنامه تعیین کنید

اگر برای پیروی از نکته 4 آماده هستید، این نکته بسیار مهم است. توسعه کارآفرینی آنلاین شما از یک کسب و کار کوچک به یک کسب و کار بزرگ نیازمند زمان و تعهد است. این مستلزم تعهد شما و زمان زیادی است.

اطلاعات بیشتر:

تاثیر تقویم تولید محتوایی بر کسب و کار ها

بهترین راه برای اطمینان از اینکه به کار جدیدتان زمان و انرژی لازم را می‌دهید این است که برای خودتان برنامه‌ریزی کنید. چه بتوانید ده ساعت در هفته را اختصاص دهید، چه سی ساعت، هر ذره کمک می کند. فقط مطمئن شوید که وقتی تصمیم گرفتید کجا و چه زمانی روی تجارت آنلاین خود کار کنید، منحرف نشوید.

8. کار کنید. کار کنید و کار کنید.

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کوچک به اندازه کافی سخت است. حفظ آن و ایجاد امکان برای رشد آن به کسب و کار رویاهای شما چیز دیگری است. این کار مستلزم کار بسیار سخت شماست و باید برای این کار آماده باشید.

شما خسته خواهید شد، خود را زیر سوال خواهید برد، این طبیعی است. این همان نقطه ای است که مرحله اول وارد بازی می شود. اگر در ابتدا «چرا» خود را شناسایی کردید، از آن به عنوان انگیزه برای ادامه راه استفاده کنید.

9. امور مالی خود را مرتب کنید

هر استارتاپی نیاز به تزریق نقدینگی دارد، و حتی اگر کارآفرینان آنلاین تمایل دارند که هزینه های سربار یکسانی با کسب و کارهای آجری نداشته باشند، جریان نقدینگی به همان اندازه مهم است.

شاید شما یک محصول آنلاین دارید که قصد فروش آن را دارید . ابتدا برای تولید آن به پول نیاز دارید. شاید قصد دارید یک وبلاگ راه اندازی کنید تا بتوانید از تبلیغات یا بازاریابی وابسته به درآمد منفعلانه برسید – برای خرید دامنه و استخدام نویسندگان پول لازم است.

سرمایه گذاری آنلاین شما هر چه باشد، در ابتدا پول مورد نیاز خواهد بود. از سرمایه گذاری روی خود نترسید، اگر ابزاری برای این کار دارید. اما، به همان اندازه، از جذب سرمایه گذاران با سرمایه گذاری خطرپذیر نترسید. اگر مدل کسب‌وکار شما آنقدر که فکر می‌کنید ضد آب باشد، سرمایه‌گذاران بخشی از این کار را می‌خواهند

سریع ترین و موثرترین راه برای رشد هر کسب و کاری، ایجاد تماس های مناسب است. همانطور که ضرب المثل می گوید: “این چیزی نیست که شما می دانید، بلکه این است که چه کسی.”

10. شروع به شبکه سازی کنید

سریع ترین و موثرترین راه برای رشد هر کسب و کاری، ایجاد تماس های مناسب است. همانطور که ضرب المثل می گوید: “این چیزی نیست که شما می دانید، بلکه این است که چه کسی.”

خود را در جوامع آنلاین مرتبط با جایگاه خاص خود درگیر کنید. با دیگر صاحبان کسب و کار و رقبا صحبت کنید: از آنها راهنمایی بخواهید یا حتی یک ابتکار بازاریابی مشترک را پیشنهاد دهید. به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر کارآفرینان آنلاین نگاهی بیندازید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خوب نیست.

بیشتر بدانید:

قابلیت های جدید در شبکه های اجتماعی

از طریق دیگر کارآفرینان آنلاین است که می توانید نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود را شناسایی کنید، یک نام تجاری منحصر به فرد ایجاد کنید و تمام آنچه را که برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین موفق نیاز دارید، یاد بگیرید.

11. برند و استراتژی بازاریابی خود را تثبیت کنید.

b6y5gwf3

بنابراین شما جایگاه خود را شناسایی کرده اید، یک ایده منحصر به فرد ارائه کرده اید و منابع مالی را تامین کرده اید. شما تا جایی که ممکن است بر روی یک برنامه فشرده کار می کنید، و شروع به شبکه سازی با دیگر استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک تا بزرگ کرده اید. بعد چی؟

احتمالاً آخرین گام ملموس برای تبدیل شدن به یک کارآفرین آنلاین موفق، تقویت برند و اجرای استراتژی بازاریابی خود است.

برای مطالعه:

3 عنصر کاربردی و مهم برندسازی

برند شما چیزی است که شما را از بقیه متمایز می کند. آیا لوگو، شعار، مانیفست تجاری دارید؟ رنگ ها، عبارات جذاب یا شخصیت های برند شما چیست؟ آیا برند شما غیررسمی و خنده دار است یا حرفه ای با ذهنیت کارآفرینی شرکتی؟

هر چیزی که می خواهید برند آنلاین شما باشد، باید آن را طوری طراحی کنید که برای مشتریان و مشتریان بالقوه مشخص شود که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، به روشی منحصر به فرد و جذاب.

در نهایت، زمان بازاریابی برای خود و کسب و کارتان فرا رسیده است. به این ترتیب می‌توانید مشتریان و مشتریان جدیدی را جذب کنید، مخاطبان خود را گسترش دهید و پایه درآمد خود را افزایش دهید. رسانه های اجتماعی یک پلت فرم عالی برای بازاریابی هستند: سایت هایی مانند اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، لینکدین، یوتیوب، تامبلر و ردیت.

البته لازم نیست از همه این سایت ها استفاده کنید. در عوض، شما باید جمعیت‌شناسی هدف خود را شناسایی کنید و استراتژی بازاریابی خود را فقط در پلتفرم‌هایی که اغلب استفاده می‌کنند، تنظیم کنید.

برگرفته از :

/thrivemyway.com/

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

[/vc_column_ext]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − شش =