چگونه یک وب سایت را بفروشیم؟ (بخش سوم)

کسب و کار

4 وب سایتی که به قیمت بیش از حد فروخته شدند.

در این بخش، نگاهی دقیق‌تر به پنج وب‌سایت می‌اندازیم که در سال 2021 به قیمت 100000 دلار و بالاتر فروخته‌اند.

Jobs For Felons Hub 

به قیمت 500000 دلار فروخته می شود.

مشاغل برای لیست Felons Hub Flippa.
صنعت:

تبلیغات (کسب و کار)

Jobs For Felons Hub در سال 2021 به قیمت 500000 دلار در Flippa فروخته شد.

چرا این وب سایت توانست خیلی بیشتر از حد متوسط ​​بدست آورد؟

ترافیک و مدل کسب و کار داستان اصلی را بیان می کند.

ترافیک:

Jobs For Felons Hub SimilarWeb report.

SimilarWeb حدود 56000 بازدید کننده ماهانه برای این سایت تخمین می زند.

اما این همه چیز نیست: بیش از 85٪ از این ترافیک از نتایج جستجوی ارگانیک است.

تجزیه منبع ترافیک شروع به نشان دادن بخشی از کل تصویر می کند. ترافیک ارگانیک و استراتژی‌های سئو این سایت قوی هستند و بدون سرمایه‌گذاری یک پنی در تلاش‌های تبلیغاتی پولی، رتبه‌ای فراتر از اکثر وب‌سایت‌های همرده کسب می‌کنند.

مدل تجاری:

همانطور که ممکن است از نام دامنه حدس بزنید، این کسب و کار آنلاین بر کمک به مجرمان محکوم در یافتن شغل متمرکز است. سرویسی که تقاضای آن به طور فزاینده ای افزایش می یابد. تمرکز آن بر ارائه محتوای باکیفیت برای کمک به تقویت بالقوه جویندگان کار و ارائه یک پلت فرم جمع آوری جستجو برای لیست های شغلی دوستانه در قالب یک تابلوی شغلی است.

Jobs For Felons job board.

یک وب سایت سریع برای رشد و حفظ کسب و کار شما ضروری است. Kinsta سرورهای سریع و 24/7 پشتیبانی جهانی را از کارشناسان وردپرس ارائه می دهد. برنامه های ما را بررسی کنید

این سایت همچنین در تبلیغات هدفمند روی صفحه از طریق Ezoic، یک پلت فرم کسب درآمد وب سایت، شرکت می کند. Jobs For Felons Hub با محتوای بسیار زیادی که از طریق صفحات و وبلاگ آنها ارائه می شود، فرصت کافی برای جمع آوری کمیسیون های وابسته از خوانندگان دارد.

ArtCove

به قیمت 210000 دلار به فروش می رسد.

ArtCove Flippa listing.

صنعت:

تجارت الکترونیک (خانه و باغ)

ArtCove یک پایه و مدل تجاری کاملاً متفاوت دارد. اما همچنان مبلغ هنگفتی از 210000 دلار به دست آورد که در ازای 13339 دلار در ماه سود خالص به دست آورد.

اگر به تعداد ترافیک آنها نگاهی بیندازیم، به سرعت متوجه می شویم که ترافیک دلیل این امر نیست.

ترافیک:
ArtCove SimilarWeb report.

به گفته SimilarWeb، به دلیل داده های ناکافی، نمی تواند هیچ آماری را نشان دهد. این بدان معناست که ترافیک آنقدر کم است که آنها هیچ راهی برای ارائه تخمین ماهانه ندارند. سایت‌هایی مانند این معمولاً چند هزار بازدید در ماه دارند.

ArtCove Ahrefs organic search traffic.

با استفاده از Ahrefs، می‌توانیم ببینیم که ترافیک سایت نسبت به سایر وب‌سایت‌های فروخته‌شده در این فهرست پایین‌تر است و هر ماه تنها حدود 2500 بازدیدکننده ارگانیک دارد. با چنین ترافیک کم، چگونه توانستند بیش از 200000 دلار بفروشند؟

مدل تجاری:

مدل کسب و کار خرده فروشی ساده لوازم هنری است.

The ArtCove website

چیزی که در مورد ArtCove منحصر به فرد است این است که در دهه 70 به عنوان یک تجارت آجر و ملات شروع شد. سپس تا سال 2015 به یک خرده‌فروش فقط آنلاین تبدیل شد تا با دنیای کسب و کار در حال تغییر همگام شود و به یک پایگاه مصرف کننده گسترده‌تر برسد.

تاریخ طولانی آنها به آنها به عنوان یک فروشنده واقعی و موفق اعتبار می دهد. داشتن چنین کسب و کار تاسیس شده به آنها در حفظ مشتری کمک می کند.

ArtCove همچنین در سراسر رسانه های اجتماعی حضور ثابتی ایجاد کرده است. حساب‌های فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و پینترست آن‌ها اغلب به‌روزرسانی می‌شوند و با دقت تنظیم می‌شوند تا برای هنرمندان و صنعتگران جذاب باشند.

یک کسب و کار خرده فروشی کاملاً کارآمد – با تامین کنندگان داخلی، محتوا، تاکتیک های فروش و مشتریان وفادار می تواند برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در یک عملیات کلید در دست هستند ارزشمند باشد. به این ترتیب، حتی پیش پا افتاده ترین وب سایت های مبتنی بر محصول نیز می توانند سود قابل توجهی را در حین فروش به دست آورند، تا زمانی که بتوانند تاریخچه ملموسی از موفقیت را به تصویر بکشند.

Tiredeets.com

به قیمت 200000 دلار به فروش رسید.

selling-website-flippa-tiredeets
صنعت:

تبلیغات (خودرو)

Tiredeets.com وبلاگی است که به بررسی تایرهای خودرو اختصاص دارد. مدل آنها کاملاً محتوا محور است.

ترافیک:

selling-website-similarweb-tiredeets-traffic

این سایت دارای ترافیک فوق‌العاده سالمی است و به طور میانگین حدود 370000 بازدید در ماه دارد.

مانند Jobs For Felons Hub، اکثر این ترافیک از جستجوی ارگانیک می آید.

selling-website-similarweb-tiredeetscom-search-traffic

برخی از کلیدواژه های ارگانیک برتر بسیار مرتبط هستند. آنها کاربرانی را که قصد خرید بالایی دارند با هزینه های تکرارشونده صفر به وب سایت هدایت می کنند.

مدل تجاری

به عنوان یک وبلاگ، Tiredeets.com به جذب مخاطبان رانندگان با تلاش های سئوی آنها متکی است، سپس با تبلیغات هدفمند روی صفحه از بازدید هر کاربر بیشترین استفاده را می کند. سود حاصل از این تلاش های ترکیبی، ماهیانه 5471 دلار برای صاحب سایت به ارمغان می آورد.

Icebrooks

به قیمت 117382 دلار به فروش رسید.

selling-website-flippa-icebrooks
صنعت:

تجارت الکترونیک (جواهرات و لوازم جانبی)

Icebrooks اولین فروشگاه تجارت الکترونیک در این لیست با محصولات خود مارک است. مانند ArtCove، ترافیک دلیل قیمت نهایی نیست.

ترافیک:

در مقایسه با سایر موارد موجود در لیست ما، ترافیک برای Icebrooks تقریباً وجود ندارد. بسیاری از این به این واقعیت مربوط می شود که این وب سایت از سال 2020 کاملاً جدید است – هنوز زمان لازم برای رسیدن به حجم بحرانی برای بازدیدکنندگان را نداشته است.

selling-website-ahrefs-icebrooks-organic-traffic

با این حال، این ممکن است به کمبود محتوا و استراتژی کلی سئو سایت نیز اشاره کند. مالک جدید می تواند در حال برنامه ریزی برای تقویت این موضوع باشد.

مدل تجاری Icebrooks

محصولات جواهرات طلای با کیفیت را در یک فروشگاه تجارت الکترونیک می فروشد. قیمت ها از 71 دلار تا 561 دلار متغیر است، با تمام قیمت های اصلی به وضوح کاهش یافته و کاهش یافته است. صفحه محصول تجارت الکترونیک Icebrooks.

محصولات فیزیکی هستند، بنابراین نیاز به حمل و نقل و ارسال دارند. اما آنها گزینه “Pay later” را در کنار گزینه پیش پرداخت استاندارد ارائه می دهند که بدون شک برای بسیاری از خریداران جذاب است. آنها همچنین به شدت به تبلیغات نظرات مشتریان قبلی خود متکی هستند.

Icebrooks از Loox، یک برنامه Shopify، برای جمع آوری و نمایش تصاویر و نظرات مشتریان در سایت خود استفاده می کند.

خلاصه این سری مقالات:

هنگامی که وب سایت خود را به صورت آنلاین می فروشید، ضروری است که ناآگاهانه وارد آن نشوید. سایت‌هایی را که با موفقیت به قیمت‌هایی که دنبال می‌کنید فروخته‌اند، به طور فعال مطالعه کنید.

صبور باشید، روی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید و تا جایی که می توانید آن را بهبود بخشید. خریداران بالقوه خود را شناسایی کنید و یاد بگیرید که به زبان آنها صحبت کنید.

در نهایت، پلتفرم مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید و فهرستی ایجاد کنید که بر حیاتی ترین نقاط فروش سایت شما تمرکز دارد. اگر می‌خواهید در مورد اینکه چگونه برنامه‌های میزبانی برنامه، میزبانی پایگاه داده و میزبانی مدیریت شده وردپرس ما می‌توانند به رشد کسب‌وکار شما کمک کنند، نظر خود را بنویسید.

برگرفته از :

kinsta.com

پاسخ به سوال دوستان :

شاید تاکنون به این فکر کرده باشین که چرا باید برای کسب و کار خود وبسایت داشته باشین ؟

دلیل اینکه می‌گوییم باید سایت داشته باشید این آمار است. توجه کنید که ۸۱٪ از افراد قبل از

تصمیم گیری در مورد خرید و فروش در یک کسب وکار یا خدمات، در اینترنت تحقیق می کنند.

یعنی ۲۵.۹۲ میلیون نفر هستند که مشاغل را به صورت آنلاین جستجو می کنند. با این وجود ۴۶% کسب و کارها فکر می‌کنند نیاز به وب سایت ندارند.

توجه داشته باشید که جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود و نداشتن وب سایت

برای یک شرکت یا هر کسب و کاری، به منزلۀ جا ماندن از گردونۀ روزگار است.

برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت آراز پردازش در ارتباط باشید

آدرس ایمیل:  info@arazpardazesh.com

اینستاگرام شرکت:   https://instagram.com/araz_pardazesh_kla

تماس با ما:     https://arazpardazesh.com/contact

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هشت =